Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Mandi74 skrev 2010-02-22 23:32:17 följande:
    Gick alla och la sig?? Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Fick plötsligt lite annat för mig
  • Velour

Godmorgon! Fast jag har varit vaken sen sju!! {#lang_emotions_laughing} (vet att jag kommer att däcka nån gång vid lunchtid)

• Velour
    Polly S skrev 2010-02-23 13:51:38 följande:
    hej tråden (värst vad alla var upptagna idag?)!har precis varit inne på stan och köpt bokstöd -nu ska jag utnyttja utrymmet ovanpå bokhyllorna också! compact living!undrar hur många 1000 böcker jag har..?
    Woohoo, häftigt

JhjärtarA, håller tummarna för Loppans operation

Roses, ja, jag undrar jag...VARFÖR var du uppe så länge{#lang_emotions_dreamer}
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-23 14:52:02 följande:
    Hej hej Äntligen är dan slut. Jag ser ut som en överkörd katt.  Det tar 10minuter och köra hem från jobbet men det tog 45minuter idag. JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLAAAAAAAAAAAAAAAAA AA, fucking snöööööööööööööööööööööööööööööö. Så nu har jag gnällt. Vill nån krama mig? Och gärna laga mat åt mig också? Står helt still här, vet inte vad jag sla laga till killarna. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Kram!{#lang_emotions_flower}

Mat: Spaghetti med köttfärssås. Yum!
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-23 14:53:09 följande:
    Ja, det undrar jag med. * Slår Velour hårt i nacken så hon kommer ihåg * Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Hahah!

Men nu ska jag gå och titta på film. Ha det gott så länge
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-02-23 16:13:51 följande:
    Tack vännen! Kram Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
    Annars då? Ska du jobba till minst kl.18?
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-23 14:59:23 följande:
    Vad duktig han var. Men jag fattade inte vilket språk/dialekt han antog efter arabiskan.

Men den var grym!!
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-02-23 16:19:50 följande:
    Typ ja Men sen ska jag åka och hämta mina kläder som kommit, bl a ett par Lee-jeans som jag hoppas ska sitta som gjutna - trots min lilla degmage Har i stort sett bara ett par som sitter som jag vill just nu, och jag börjar bli jäääkligt trött på dem... Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
    Vad roligt Varifrån har du beställt dem?
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-02-23 16:25:24 följande:
    Ellos, de har allt möjligt nuförtiden  Och eftersom jag är stamkund sedan många år fick jag bara betala 600 kr för ett par 900-kronorsjeans Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
    Ja Ellos har blivit jättebra med massor av fina varor och kläder. Brukade själv beställa en massa kläder och saker därifrån. Har du sett Jotex? Det är en (relativt) ny tidning som jag tror är från Josefssons. De har inga kläder, men en jädra massa vackra saker till hemmet.

Väldigt bra pris för byxorna hörrudu
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-02-23 16:26:51 följande:
    Så jag passade på att beställa lite från deras Esprit-outlet och fick tag i bh, trosor och en blus för 285 kr En hel outfit alltså Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
    Wow, vilket kap! Hade du fått rabatt/erbjudanden alltså?
Svar på tråden Tråddödare forts....