Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Jagbyttenick skrev 2010-02-23 16:31:43 följande:
    Ja, fast jag har inte så stort intresse av inredning, så dem har jag inte handlat ifrån. Annars är ju Josefssons, Ellos och Catalog Outlet numera samma företag. H&M och LaRedoute har jag också handlat av i många år Älskar att inte behöva stressa runt på stan utan kan sitta hemma en kväll och välja och vraka Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
    Preciiiiiis! Sitta hemma i lugn och ro

Men visste inte att Jos. Ellos och C.Outlet har gått ihop. Men då är det väl därför Ellos har så grymma saker numera. Fick ju nästan en chock för ett tag sen när jag bläddrade och såg den ena underbara efter det andra Och jag har aldrig heller hört talas om C.Outlet. Hade de egen katalog förut de också?

Ah, jag är tvärtom, älskar heminredning. Brukar oftast titta på de kategorierna när jag får kataloger hem
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-02-23 16:33:52 följande:
    Outlet-priserna gäller för alla men jeansen hade jag ett erbjudande på Blusen är den här, i lila: www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?cate...=# Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
    himla fin! En sån blus, jeansen och så högklackat. Vackert!
  • Velour

Men nu känner jag mig hungrig så jag tänker äta lite mat. Har inte känt hunger på ett tag. Men det är för att jag hela tiden proppat i mig så jag aldrig hann känna nåt hunger heller

Kram!

• Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-23 18:05:45 följande:
    Och så bara lämnade du mig helt ensam.. Det ska jag komma ihåg. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    En nödsituation kan du väl bortse från. Puss?
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-02-23 16:53:15 följande:
    Yes, de var olika katalogföretag innan men gick ihop, till min glädje  Ja, jag hoppas ju det, ska ut på after work på fredag så jag tänker mig en sådan outfit Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
    Jaså det hade du tänkt? Vad ska du ha för färg på skorna?
  • Velour
    Polly S skrev 2010-02-23 18:08:37 följande:
    hej Mandi! *vinkar*
    Tjoo! Snart dags att bygga ett litet hus som funkar som bibliotek?{#lang_emotions_laughing}
  • Velour
    Polly S skrev 2010-02-23 19:00:42 följande:
    tro mig, det skulle behövas! undrar om HSB säger ngt om ett svartbygge på sisådär 50 kvadrat..?
    Svart och svart. I HSBs byggnader får man väl bygga lite hur man vill? Jag har också bott i HSBs bostadsrätt och där fick vi göra om i huset så som vi tyckte var fint. OK, kanske inte så att huset till slut inte alls ser ut som HSB planerade att det skulle se ut som, men t.ex. de som köpte huset av oss byggde om hela klädkammaren till ett nytt rum genom att ta bort x och x och lägga till x och x. Det kan ni väl få göra också?
  • Velour

Snacka om studieskadad. Efter mitt sista inlägg till Fiona tänkte jag klicka på "Spara" för att inlägget inte skulle försvinna

• Velour
    Polly S skrev 2010-02-23 19:16:33 följande:
    nja, vi skulle nog behöva bygga ut dom 50 kvadraten från balkongen... men i övrigt är det nog så, har en bekant som köpte 1:an bredvid sin 2:a och slog ut väggen och fick en 4:a!
    Vad bra! Hur stort bor ni? Och coolt det som er bekanta gjorde
  • Velour
    Polly S skrev 2010-02-23 19:18:39 följande:
    nå, hur går det med hemtentan? var det till fredag den skulle vara klar?
    Det går rätt bra, tack. Har skrivit 2½ sidor av 5 eller 6 sidor, men jag känner ingen större panik längre. Den svåraste biten blir dock när jag ska jämföra olika teoretiker med varandra även om jag inte kan hitta särskilda skillnader och likheter.

Själv då? Har du orkat rätta några prov/uppsatser än?
Svar på tråden Tråddödare forts....