Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare forts....

Isnogood skrev 2010-01-28 12:07:22 följande:
    SNÖ SNÖ SNÖ SNÖ SNÖ SNÖ SNÖ SNÖ SNÖ SNÖ SNÖ SNÖ SNÖ SNÖ SNÖ SNÖ SNÖ Över allt....SNÖ Gah, min rygg går av snart.... Igår fick vi 20-25 cm snö...i natt och fortfarande så kommer det mera... Om det inte vore för att jag var så djävla envis, älskade mitt hem och mina djur, så skulle jag sälja  djuren o gården o bosätta mig i en lägenhet...bye bye snöskottning, liksom... -Men men...det är bara att bita ihop och fortsätta släpa snöskoveln runt gården... JA jag vet att jag satt mig själv här...men jag klagar i ALLA FALL..."buhu"
    Klart du får klaga, snö är vidrigt.
    Jag slapp åtminstone ge mig ut i det på grund av min monsterförkylning idag {#lang_emotions_undecided}
  • Jagbyttenick
    Isnogood skrev 2010-01-28 12:44:17 följande:
    Ah, "skickarkryapådigkram" Jag tycker det är så vackert med snön...att se på...inte att forsla bort den...finns inget vackert med det..bara förenat med smärta och obehag... Själv e jag hemma med sonen som har lite feber o slemrosselhosta, så jag har inte behövt gräva fram bilen ännu... -Men kanske bäst att göra det innan jag glömmer bort vart jag ställde den...för den synns inte under snön annat att det är den största snöhögen än så länge....  
    Tack!
    Stackare, jag avundas dig inte!

Var är alla tråddödare nuförtiden?

Midka: Det var längesedan du var här? Jag tog nr 3400 i denna tråden iallafall: www.familjeliv.se/Forum-5-97/m48818497.html
    Ord blind: Har du tagit FL-paus igen?
    Grizelda: Hoho?

Inte för att jag inte är nöjd mer er andras sällskap - självklart!

Fiona M: Hoppas du får en bättre arbetsdag idag!
    Roses: Vi tänker på dig!!!
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-28 13:46:20 följande:
    Hejsan! Känns skönt att vara tillbaka
    Skönt att ha dig tillbaka
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2010-01-28 16:07:49 följande:
    nu är det dags att handla ny TV-bänk samt bokhylla! ses ikväll!
    Good hunting!
    Själv var jag i stan med förkylda familjen och köpte dammsugarpåsar, present till svägerskan och en massa skoj på H&M  innan vi åkte och handlade mat En ormskinnsmönstrad partyhandväska gick t.ex. på 39 spänn, rea på rean
    Men dy vad trött jag var efteråt Nu ska jag bara dega hela kvällen och så får vi se om jag orkar jobba imorgon.
  • Jagbyttenick
    Midka skrev 2010-01-28 20:12:16 följande:
    Två dygn sen.... men det är trevligt att du saknar mig!! Har uppdaterat tävlingen med att du har fått 1 till p och S-mannen 1 p.
    Två dygn är ju en evighet här
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-28 20:24:50 följande:
    Vet du vad som funkar? Såna där illaluktande medel som de använder på halvt medvetslösa boxare...Det får nog fart på dig imorgon
    Luktsalt? Tja du, men jag vet inte hur pass bra jobb jag gör efteråt
  • Jagbyttenick
    Midka skrev 2010-01-28 20:27:52 följande:
    Velour: Du är ofta i mina tankar så jag gissade nog att jag var lite snakad! Faktum är att de flesta av er har flyttat in hos mig. Händer då och då att jag tänker : "Ah! det hade Fiona tyckt varit kul" eller "he he det skulle Velour se" eller "precis som jha" osv... Helt otroligt! Vi har ju inte ens setts...
    {#lang_emotions_sunny}
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2010-01-28 20:31:09 följande:
    hittade inget! reafynd är roligt! man får ju liksom köpa halvonödiga saker då...
    Jaa Hittade en Hello Kitty fickspegel för 14,75- också {#lang_emotions_cool}
  • Jagbyttenick
    Scratchy skrev 2010-01-28 20:33:45 följande:
    Jag vill sola solarie. Hur gör man?
    Du drar ut solariet utanför byggnaden och hoppas på att solen tittar fram.
Svar på tråden Tråddödare forts....