Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare forts....

Scratchy skrev 2010-01-27 23:46:56 följande:
    Ja, jag brukar ha både killar och tjejer trånande efter mig. Fråga bara Velour om nyår! Men jag är inte intresserad... så tyvärr, om det var mig du försökte locka med ditt bs innan så behöver du inte försöka mer...
    Öh, det där lät lite som om Velour trånade efter dig {#lang_emotions_tongue_out}
  • Jagbyttenick
    Scratchy skrev 2010-01-27 23:50:29 följande:
    Oj va intressant! Tack för att du berättar...
    Nu ska du vara snäll och inte komma och vara tyken bara för du vill imponera på Mandi!
  • Jagbyttenick
    Scratchy skrev 2010-01-27 23:57:29 följande:
    Och nu kommenterar J det som hände för några veckor sedan...
    Puss på dig med! :-P
  • Jagbyttenick
    Scratchy skrev 2010-01-28 00:03:16 följande:
    Men det märktes inte i så fall... däremot har hon koll på alla de killar som stötte på mig... två stycken som verkade vara ett par attackerade mig och försökte hångla upp mig när Vellan lämnade mig ensam en minut... ryser när jag tänker på det...
    Det märks ju att jag inte var med, jag är grym på att styra undan såna typer. {#lang_emotions_djavulsk} Men eftersom du ändå är elak ikväll så var det lika gott åt dig!
  • Jagbyttenick
    Sedek skrev 2010-01-28 00:06:34 följande:
    Brrrrr Gör som du föreslår, det roliga försvann när du aldrig öppnade... *noterar att aldrig mer hänga utanför tjejers fönster*
    Sade vi inte att det bara var psykfall som hänger utanför tjejers fönster i detta väder? {#lang_emotions_innocent}
  • Jagbyttenick
    Scratchy skrev 2010-01-28 00:08:12 följande:
    Förresten så är inte Velour ett fruntimmer utan en vacker ung kvinna... himla skillnad!
    Grattis till nummer, din lilla elaking {#lang_emotions_dreamer}
  • Jagbyttenick

Okej, nu ska den här snorande, svamlande, trötta heltidsarbetaren gå och sova för att imorgon bitti återigen torteras av Malmö stadsbussar (som behagar att gå lite som de vill om det är för kall, för varmt, för snöigt eller för regnigt)!
    Godantt mina kära trådvänner!
    Trådkraaaaaam!!!

• Jagbyttenick
    Scratchy skrev 2010-01-28 00:11:39 följande:
    Nej, jag hade aldrig velat röra en kvinna igen... hade bara velat satsa resten av mitt liv på att gå i terapi och tillbringa ändlösa timmar i duschen och försöka bli ren igen...
    Då hade kanske paret från nyår passat dig sen då?
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-28 09:32:12 följande:
    Men Scratchy då...Jag blir alldeles...alldeles...het...
    Godmorgon heting
  • Jagbyttenick
    Scratchy skrev 2010-01-28 02:35:10 följande:
    Det är dessutom ett hett sätt att hälsa... tänk om alla kvinnor sa så när de kom in i rummet... när jag blir diktator så...
    Ja, det blir bra, men vad ska ni män säga då? Testikel eller?
Svar på tråden Tråddödare forts....