Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-01-28 23:37:13 följande:
    Hur går det med förkylningen?
    Sitter med en papperstuss i näsan för tillfället, så - inte så bra...
    Ska försöka sova och se om det hjälper.
    Trådkram och sov gott mina trådisar
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-28 23:36:13 följande:
    Detsamma
    Ja, kom och prata med mamma J, hon kan lyssna på sina problem! Det var skönt att äntligen BLI mamma när jag blivit KALLAD det i så många år
  • Jagbyttenick
    Scratchy skrev 2010-01-28 23:49:06 följande:
    Vill inte någon städa hemma hos mig när ni ändå håller på?
    Ja, och sen kan ni komma hit
  • Jagbyttenick
    Mandi74 skrev 2010-01-29 00:00:36 följande:
    5572 kr.. nämnde jag att jag ar inglasad balkong.
    Ungefär samma hyra som oss, bara med skillnaden att allt är gammalt och slitet Men 84 kvm varav 14kvm inglasad balkong med gudomlig utsikt över Öresund fungerar bra för oss
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-28 23:47:40 följande:
    Hahah Är det sant? Jag ska från och med nu kalla dig för mamma, mamma
    Det är faktiskt sant. De flesta har sagt med trött röst "JA MAMMA" sedan jag gick i mellanstadiet. Jag är en sådan riktig hönsmamma åt alla jag känner. Till och med åt mina egna föräldrar. Inte helt friskt, men vad ska jag göra? {#lang_emotions_tongue_out}
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-29 01:02:51 följande:
    Men hej! Är du tillbaka? OK, vad får vi av dig? Scratchy erbjöd massage, så du måste erbjuda något bra.
    Jag kunde inte gå och lägga mig för jag fastande framför tv:n. Six feet under var min absoluta favoritserie i många år, och nu älskar jag True Blood av samma producent/regissör
    Jag erbjuder min oändliga visdom och/eller recensioner av allehanda tv-program, musik, film och böcker beroende på önskemål
  • Jagbyttenick
    Scratchy skrev 2010-01-29 01:07:13 följande:
    Du borde läsa om transaktionsanalys... det är en terapiform som handlar mycket om att ta föräldrarollen bland sina medmänniskor.
    Att jag SKA ta föräldrarollen eller låta bli?
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-29 01:07:42 följande:
    Ah! Det var så längesedan jag tittade på nån serie. Jag vet inte ens vad True Blood är för serie. Vad handlar den om?
    Det utspelar sig i nutidens USA, typ Louisiana, där en tjej med telepatiska förmågor bor i en liten håla och jobbar i den lokala baren. Vampyrerna som alltid funnits i samhället har trätt fram/kommit ut ur garderoben och blivit erkända som egen ras med egna rättigheter. Befolkningen är både för och emot dem, men den telepatiska tjejen går över gränsen genom att bli tillsammans med en, och sen börjar det hända en massa spännande och läskiga saker i den lilla bondhålan.
    Det är ganska mycket sex och våld, precis som med Six feet under, men samtidigt humor och spänning. Precis den sortens tidsfördriv jag gillar
  • Jagbyttenick
    Scratchy skrev 2010-01-29 01:07:13 följande:
    det är en terapiform som handlar mycket om att ta föräldrarollen bland sina medmänniskor.
    Du skriver ju att man ska ta föräldrarollen!
Svar på tråden Tråddödare forts....