• Sedek

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-02-08 21:38:19 följande:
    Äh, man tar åt sig när det är nåt som fattas hos en. Jag är för Ego för att ta åt mig när det gäller utseendet. Det enda människan som jag nånsin har varit avundsjuk på är claudi lynx. Henne vill jag strypa.
    Stora egon är bra har jag hört, inbillar jag mig i alla fall...

Claudia Lynx, var tvungen att googla, det räckte att skriva "cla" i sökfältet så förslog goolge henne Hon platsar ju nästan här i tråddödartråden faktiskt.
  • Sedek
    Polly S skrev 2010-02-08 21:40:32 följande:
    hur kommer det sig att enbart du läser in bröst i en kommentar som rör armbågar..? freudiansk felläsning?
    Neeej det kan det väl aaaaldrig vara...

Hur är det med dina då, är de fasta?
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-08 21:37:59 följande:
    Snyggt beskrivet! Men attans också, jag som inte ville vara den där Feeling och låta känslorna ta beslut! Jag brukar göra allt för att knoppen ska ta över. "en känslig kvinnas värme" Men vad har du för kombinationer?
    Det skrev jag ju i ett inlägg här ovan!

Inte kämpa emot, det blir aldrig bra. Läs om fördelarna och fokusera på dem. Det är massor av fördelar att vara Feeling
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-08 21:47:00 följande:
    Tack. Det behövdes. Känner mig så jävla mysgalen och vill inte väcka gubben. Ja, mysa alltså krama, gosa innan ni kommer med kommentarer.
    Nej det är för sent redan. Haha *pekar* Mysgalen

Det är 50 min till Uppsala...
  • Sedek
    Polly S skrev 2010-02-08 21:43:24 följande:
    men du fattade väl att det inte var brösten jag frågade om..? vem är claudi lynx?
    Claudia Lynx - Googla

Nån brutta som Roses är kär i.
  • Sedek
    Mandi74 skrev 2010-02-08 21:50:10 följande:
    *surar* Stod ute och väntade nästan en timme, iordning gjord och allt men Sedek dök aldrig upp.
    Jag måste ha stått utanför fel hus... Igen... Att det ska vara så svårt att hitta hem till er tråddödare.

Vad hade du på dig för nått fint då?
  • Sedek
    Polly S skrev 2010-02-08 21:53:29 följande:
    fast det var armbågarna!! (nu blir jag ju iofs nyfiken: behöver brösten extra biljett..?)
    Nämen Fiona då!

Vilka frågor du har ikväll!! Jag blir ju generad.
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-08 21:51:23 följande:
    Hehe :) Med gubben vill jag mysa, kommer jag till uppsala kan jag inte lova att det blir snälla, prydda saker gjort.
    Vem sa nått om att mysa i Uppsala då?
  • Sedek
    Polly S skrev 2010-02-08 21:59:13 följande:
    å andra sidan har du tur som inte blir polisanmäld där du står!
    Jag försöker att inte se så mysko ut, har ju funkat rätt bra faktiskt.
  • Sedek
    Polly S skrev 2010-02-08 21:59:58 följande:
    haha -hardly! tror det krävs bra mkt mer därtill!
    Oh, genomskådad...
Svar på tråden Tråddödare forts....