Dixabilly skrev 2010-01-03 15:17:09 följande:
linelullan - Vad roligt att du läser, och framförallt att jag inspirerar! Känner mig glad över det! Ja samma här. Jag sa det till min man, att alla vänner osv bantar med atkins, eller GI eller, ja ni vet, sluta med socker, bla bla bla.. Jag ska fasiken bli den första i min vänskapskrets som bantar ner mig med ett tv spel! Och det funkar ju uppenbarligen! För mig fungerar det här bättre än vikt väktarna!Det var som här om dagen, skulle träna min timme på mitt Wii och skrev som status på msn; tränar. Då fick jag av min vän: "Vad häftigt det låter när du skriver att du tränar när du spelar Wii".Men.. huh? Är det inte träning jag håller på med? Och ändå vet hon att jag tränar och går ner i vikt med wii. Suck suck, men vänta bara, så ska dom får se ;)Jag tycker absolut att du ska göra en enskild blogg, man bli peppad, jag blir det mest över att det är mååånga som vill se mig misslyckas, det är därför jag har fler läsare nu är min andra blogg >< Men icke icke, jag ska lyckas!Ge mig gärna blogg adressen sen
Ja, jag har själv provat allt möjligt, GI, viktväktarna,
viktklubb.se. Den sistnämnda fungerade hur bra som helst. Gick snabbt ner 5 kg, men sedan gick det åt skogen. det som är jobbigt att man måste planera i förväg vad man ska äta och skriva in i minsta detalj vad man har ätit och det är inte riktigt min grej. Det fungerar ett tag, men sedan trötnar jag och börjar fuska.
Wii är ju ett väldigt bra koncept! Jag tycker mycket om tv-spel och ett tv-spel där man inte sitter still och spelar är ju hur bra som helst. Och det känns som att man inte heller kommer att tröttna på Wii för det finns ju så otroligt många olika övningar och många olika typer av övningar. (jag har en tendens att tröttna om det blir för enformigt).
Min blogg är:
carro-ettsundareliv.blogspot.com