Tappa vikt med Nintendo Wii?
6 minuter? Det var ju skitbra!! Jag tycker att 3 min är jobbigt.. :-P
Det har inte blivit mycket träning för min del de senaste dagarna. Är så trött. Orkar ingenting. Förstår inte varför. Jag har inte slarvat med maten.. Men jag har ju rört mig. Promenerar till och från jobbet och sedan kör jag lite wii fit plus på morgonen innan jobbet, men de senaste kvällarna har jag varit så trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Frustrerande! Jag vill ju träna men känner mig helt orkeslös!!
Men jag sköter i alla fall maten som planerat och jag har motivationen kvar, tack och lov!
är det någon som vet om man ska ändra vikten på sin profil på sports active om man går ner eller är det meningen att samma vikt ska stå hela tiden? hur gör ni?
Mammakalmar: Ja, det har du ju rätt i.
Fy, hela familjen är sjuka! Min dotter har varit sjuk hela veckan i en hemsk förkylning. Min man blev sjuk idag med hög feber och ont i kroppen.
Nu känner jag mig även matt i kroppen och helt slut. Det är t o m jobbigt att hålla upp armarna för att skriva på datorn. haha..
Men det har i alla fall blivit totalt 2 timmars promenad idag. Så jag nöjer mig med träning för idag. det blir att vila resten av eftermiddagen och kvällen.
Jag vägde mig alldelens nyss, trots att jag egentligen har väg och mätdag på onsdag, men jag var lite nyfiken. Jag blev förvånad! Jag har inte tränat lika hårt som förra veckan och slarvat lite med maten också, inte mycket men lite och ändå visade vågen -1.2 kg. Hoppas bara att jag inte går upp något till på onsdag.. hehe..