jeng skrev 2010-02-25 15:16:41 följande:
Ja det var riktigt bra träning!! Så det gör ju absolut nytta i längden om man kör det!! Wii fit känns lite mer "lek" på nåt vis tycker jag. Men då har jag ju inte kört några program, eller gjort några styrkeövningar alls där!!Vi får väl se om jag vågar mig på en 30 day challenge. Vad går det ut på? Ska man förbättra sig och göra svårare och längre pass alltså under den tiden? Har inte hunnit läsa. För det fanns väl ingen vägning och såna saker i det där spelet, eller har jag missat det? man får kanske fylla i sin vikt med jämna mellanrum..?
jag tyckte också att wii fit plus är ner lek. plus att jag inte gillar att man måste sitta och trycka sig fram hela tiden, det tar för lång tid.
det är olika pass i 30 dagars challenge. vissa pass är inriktade på kondition och vissa på styrka. Jag har inte följt 30 dagars challenge alla 30 dagar så jag vet inte hur passen är planerade, men jag tror att det är bra träning för hela kroppen.
du kan ju även göra egna pass. det har jag gjort.
åh, jag hoppas att min förkylning försvinner snart så att jag kan träna!! Har nästan abstinens.. haha