Hoppas Hoppas del 4
Här samlas vi som gör äggdonation på Sahlgrenska!
Här samlas vi som gör äggdonation på Sahlgrenska!
kaka76: Tack tack, alltid kul att känna sig välkommen
Har du fått ett BF.. eller det kanske e för tidigt?
KRAM
vill bli3: Välkommen till tråden ![]()
Kaka76: Om du inte har fått något mail av mig på din inbox så säg till..
Hoppas ni alla har en trevlig helg..
Kramar ![]()
Alla tummar ni hållt hjälpte tyvärr inte
Har ju TD imrogon men det lär ju inte förändras.
Vad gör man nu? förutom att ringa SU då?... avsluta medicineringen tvärt eller vad?
Saltböna: Jag testade positiv först på RD16. Visst kan det ändras från ena dagen till nästa dag. Ta det lugnt ett par dagar till!
Saltböna: Nej, låt oss hoppas att det blir annat imon... Fortsätt med medicin tills dag 18 har paserat, men ja; man slutar med medicin tvärt. Jag tyckte det var jobbigt eftersom ÄD bara har telefontid 2ggr i v, men man kan alltid ringa vanliga IVF, de tar emot meddelande och frågor också. Kram
Saltböna: Nej va tråkigt
som heja skriver så fortsätt med medicinen till dag 18 o gör ett nytt test.. Tänker på dig..
Kramar..
Saltböna: ...Nej
vad jobbigt vännen..
Tänker på dig och jag håller fortfarande tummarna för i morgon..
Bamse KRAAM
Irma1: Hejsan å tack
Läste lite snabbt på din sida.. väntar du på behandling eller e du ruvare?
Nyfikna jag :)
Kram
Saltböna: Neej
Men jag säger som dom andra testa på dag 18 som dom rekomenderar det kan ändra sig från en dag till en annan!!!! Annars slutar du med medicinen å så kommer blödningarna igång efter ett par dagar.
Irma: Visst har jag fått ditt mail. Har sms:at dig.
vill bli3: Har inte fått något BF ännu.
Heja: Hur är det med dig vännen? Har du skaffat katt än??
Jag mår konstant illa och kräks flera ggr/dag. Blir orolig då jag knappt får i mig någon mat alls
Tips någon??
Kramar Karin
Saltböna: Jag håller med dom andra. Vi håller alla tummarna för ett nytt test imorgon <3
Kaka: Var inte orolig att du inte får i dig nåt. Pyret tar det den ska i alla fall. Drick mycket och försök få i dig frukt (det var min räddning) Mådde fruktanvärt dålig från vecka 7 till vecka 17 ungefär. Ät ofta men små mängder och som sagt FRUKT, jag hade pippi på äpple. KRAM