• Kaka76

Hoppas Hoppas del 4

Här samlas vi som gör äggdonation på Sahlgrenska!

• Svar på tråden Hoppas Hoppas del 4
  • vill bli3

kaka76: Tack tack, alltid kul att känna sig välkommen{#lang_emotions_laughing}

Har du fått ett BF.. eller det kanske e för tidigt?

KRAM

• Irma1

vill bli3: Välkommen till tråden

Kaka76: Om du inte har fått något mail av mig på din inbox så säg till..

Hoppas ni alla har en trevlig helg..

Kramar

• SaltBöna

Alla tummar ni hållt hjälpte tyvärr inte {#lang_emotions_cry}   Har ju TD imrogon men det lär ju inte förändras. 

Vad gör man nu?  förutom att ringa SU då?... avsluta medicineringen tvärt eller vad?

• crijo

Saltböna: Jag testade positiv först på RD16. Visst kan det ändras från ena dagen till nästa dag. Ta det lugnt ett par dagar till!

• heja06

Saltböna: Nej, låt oss hoppas att det blir annat imon...  Fortsätt med medicin tills dag 18 har paserat, men ja; man slutar med medicin tvärt.  Jag tyckte det var jobbigt eftersom ÄD bara har telefontid 2ggr i v, men man kan alltid ringa vanliga IVF, de tar emot meddelande och frågor också. Kram

• Irma1

Saltböna: Nej va tråkigt som heja skriver så fortsätt med medicinen till dag 18 o gör ett nytt  test.. Tänker på dig..

Kramar..

• vill bli3

Saltböna: ...Nej{#lang_emotions_frown} vad jobbigt vännen..

Tänker på dig och jag håller fortfarande tummarna för i morgon..

Bamse KRAAM

• vill bli3

Irma1: Hejsan å tack{#lang_emotions_smile}

Läste lite snabbt på din sida.. väntar du på behandling eller e du ruvare?

Nyfikna jag :)

Kram

• Kaka76

Saltböna: Neej{#lang_emotions_cry} Men jag säger som dom andra testa på dag 18 som dom rekomenderar det kan ändra sig från en dag till en annan!!!! Annars slutar du med medicinen å så kommer blödningarna igång efter ett par dagar.

Irma: Visst har jag fått ditt mail. Har sms:at dig.

vill bli3: Har inte fått något BF ännu.

Heja: Hur är det med dig vännen? Har du skaffat katt än??

Jag mår konstant illa och kräks flera ggr/dag. Blir orolig då jag knappt får i mig någon mat alls{#lang_emotions_frown} Tips någon??

Kramar Karin

• lisjau

Saltböna: Jag håller med dom andra. Vi håller alla tummarna för ett nytt test imorgon <3

Kaka: Var inte orolig att du inte får i dig nåt. Pyret tar det den ska i alla fall. Drick mycket och försök få i dig frukt (det var min räddning) Mådde fruktanvärt dålig från vecka 7 till vecka 17 ungefär. Ät ofta men små mängder och som sagt FRUKT, jag hade pippi på äpple. KRAM

Svar på tråden Hoppas Hoppas del 4