Hoppas Hoppas del 4
Här samlas vi som gör äggdonation på Sahlgrenska!
Här samlas vi som gör äggdonation på Sahlgrenska!
Heja: Usch vad jobbigt för dig/er
Tänker på dig.
Stor Styrkekram från mig 
Här är det stiljte.. hoppas alla har det hyggligt.
Imorgon är det dags för blodprov för mig och att börja med progynon!
kram till alla
Hallå!
Jag är nu ruvare sedan igår
Alla tummar som vill hållas tas gladeligen emot!!
Kram
Hej. Spännadne att följa era resor. Nu har jag dragit kortaste strå´t, så ni behöver inte vara oroliga. Ni kommer lyckas och jag får snosa på bäbisar snart. Tummarna lånas aktivt ut till dem som behöver
. Jag har accepterat att vår IVF är slut och försöker hitta på nya saker...katt/hund. Vi får väl se. Kram
alla tummar till dig kaka :)
Heja, jag tycker du e fantastisk :)
Jag vet inte vad ala bor, men det hade varit kul att få ihoo nån träff nångång til sommaren eller så, dom som vill..
kram från mig
Lisjau: Tack för tummarna! Tycker det låter som en fantastisk idé att träffas!!
Kramar
Kaka Tummarna är för er och guldägget
Heja.. jag håller med Lisjau.. du är fantastisk.. så himla skönt att höra ifrån dej och att allt är ok! Katt eller hund låter urmysigt
Jag träffar er gärna lite längre fram.. hade varit väldigt najs
Blodprov idag..är nedreglerad! Ska minska suprecur och börja m progynon from imrogon.. får se hur jag mår då..
För övrigt mår jag mycket bättre än förra gången har sluppit både skallebank o klimakteriekänningar!
Stor kram till alla
jag har en burk progynon hemma (inte mkt taget tror jag), och en suprecur som står i kylen. Underbara vaggisar finns också...Nån som behöver, vill ha
Tittar in för att se hur det går för er. Beroende på var ni befinner er i för fas, så kramar eller tummar till er!!!
Cemali: Va roligt att höra från dig! E allt bra? Du njuter väl förfullt av att vara mamma
Här rullar det på ruvardag 6 idag. Tycker tiden sniglar sig fram.....
Kram