• Kaka76

Hoppas Hoppas del 4

Här samlas vi som gör äggdonation på Sahlgrenska!

• Svar på tråden Hoppas Hoppas del 4
  • Irma1

Hejsan svejsan..

Saltböna: Hur är det med dig?? Det börjar väl närma sig testdag snart??

Kaka76: Hur mår du??

• SaltBöna
    Irma1 skrev 2010-03-02 11:36:39 följande:
    Hejsan svejsan.. Saltböna: Hur är det med dig?? Det börjar väl närma sig testdag snart?? Kaka76: Hur mår du??  
    Hej där Irma är det dags för dej snart igen?

Här sniglar sig dagarna fram {#lang_emotions_undecided} TD efter helgen... Men de sista nätterna har jag haft hemska mardrömmar om att vi inte ska lyckas och om en massa blod och annat elände.. blää

Jag trodde att man skulle f med sig ett gravtest hem efter ET... Har ni andra fått det eller har jag bara inbillat mig det?? {#lang_emotions_dreamer}

KAKA ställer samma fråga som Irma hur går det? Hjälper dina seaband?

För övrigt drömmer jag om Grekland i sommar och filurar på om man ska våga boka en resa...

kram alla
  • Kaka76

Hej!
    Jag har börjat småblöda lite och befarar det värsta{#lang_emotions_cry} I samband med att blödningarna kom avtog också illamåendet...... ska in på VUL på torsdag men hoppet är inte stort{#lang_emotions_cry}

Irma: Roligt å höra från dig, är du på G snart??
    Saltböna: TD efter helgen, det är ju snart!!!!!!! Håller tummrna!

Kram

• Leiben
    Kaka76 skrev 2010-03-02 16:05:16 följande:
    Hej!Jag har börjat småblöda lite och befarar det värsta I samband med att blödningarna kom avtog också illamåendet...... ska in på VUL på torsdag men hoppet är inte stortIrma: Roligt å höra från dig, är du på G snart??Saltböna: TD efter helgen, det är ju snart!!!!!!! Håller tummrna!Kram
    Nä, det får inte vara sant! Min läkare sa på KS sa att det var mer vanligt med blödningar generellt vid ÄD. Har fler hört det? Alltså att det kan blöda och behöver inet betyda att nåt inet står rätt till.

varför vänta tills torsdag kaka? varför inet åka in nu?
  • heja06
    Hej!Jag har börjat småblöda lite och befarar det värsta I samband med att blödningarna kom avtog också illamåendet...... ska in på VUL på torsdag men hoppet är inte stortIrma: Roligt å höra från dig, är du på G snart??Saltböna: TD efter helgen, det är ju snart!!!!!!! Håller tummrna!Kram
    Nej, hoppas bara det är nid-blödning!!! Jag tänker på dig och håller tummarna! Kram
  • SaltBöna
    Hej! Jag har börjat småblöda lite och befarar det värsta I samband med att blödningarna kom avtog också illamåendet...... ska in på VUL på torsdag men hoppet är inte stort Irma: Roligt å höra från dig, är du på G snart?? Saltböna: TD efter helgen, det är ju snart!!!!!!! Håller tummrna! Kram
    Nej Kaka är det sant?! Extra vaggisar och extra vila! Har också hört att blödningar är vanligare vi ÄD..men vet inte om det är sant eller om det bara är en hörsägen. Men extra vaggisar är att rekommendera!   Tänker på er, stor kram vännen {#lang_emotions_heart}
  • lisjau

Hej på er! Är nu inne i vecka 30 och nervositeten kommer mer och mer krypand fram. Men allt ska nog gå bra.

Kaka: Jag hade flera blödningar. Så länge du inte får ont och det inte blir för mycket är det nog ingen fara. Mna blödningar avtog efter vecka 7 kanske. Tänker på dig

KRAM allihopa

Svar på tråden Hoppas Hoppas del 4