• Kaka76

Hoppas Hoppas del 4

Här samlas vi som gör äggdonation på Sahlgrenska!

• Svar på tråden Hoppas Hoppas del 4
  • Kaka76

Saltböna: Då är du igång igen{#lang_emotions_smile}
    Heja06: Tänker på dig och hoppas att du får utslag på stickan{#lang_emotions_smile}

Irma1: Kul att höra ifrån dig! Tråkigt dock att du måste vänta ett tag till. Ibland blir man irriterad att dom först säger en sak och sedan en annan. Men jag hoppas tiden går fort tills det blir din tur{#lang_emotions_smile}

Lisjau: Hur långt har du gått? snart halvvägs va? Kuuuul

Många Kramar Kaka

• lisjau
    Kaka76 skrev 2010-01-17 19:40:45 följande:
    Saltböna: Då är du igång igenHeja06: Tänker på dig och hoppas att du får utslag på stickanIrma1: Kul att höra ifrån dig! Tråkigt dock att du måste vänta ett tag till. Ibland blir man irriterad att dom först säger en sak och sedan en annan. Men jag hoppas tiden går fort tills det blir din turLisjau: Hur långt har du gått? snart halvvägs va? KuuuulMånga Kramar Kaka
    Jag går in i vecka 23 imorgon, så det går fort. Är beräknad till den 16/5. Hur har du det? Kram
  • heja06

Utslag på ÄL idag... Så nu är det bokat torsdag 21/1 14:30...Nu gäller det bara att den klarar upptiningen. kram

• SaltBöna
    heja06 skrev 2010-01-18 13:12:05 följande:
    Utslag på ÄL idag... Så nu är det bokat torsdag 21/1 14:30...Nu gäller det bara att den klarar upptiningen. kram
    {#lang_emotions_sealed}  Torsdag är din och din frysis dag heja! Hejja er!

Ska tänka på er.. stor kram
  • Kaka76

Heja: Du finns i mina tankar imorgon{#lang_emotions_smile} Det kommer gå bra det känner jag på mig!!

Kram

• heja06
    Kaka76 skrev 2010-01-20 18:38:08 följande:
    Heja: Du finns i mina tankar imorgon Det kommer gå bra det känner jag på mig!!Kram
    Tack, jag e faktiskt jättenervös.. Grand Finale så att säga
  • Irma1

Heja:  Håller alla tummar för dig o den lilla frysisen..  

• lisjau

kom igen heja. Guldägg denna gången!!!

• SaltBöna
    heja06 skrev 2010-01-21 10:24:10 följande:
    Min IVFresa ör över. Ekimån klarade inte upptiningen.
    Neej heja {#lang_emotions_cry}  Det finns inga ord. Styrkekramar från mej  {#lang_emotions_heart}
Svar på tråden Hoppas Hoppas del 4