• Kaka76

Hoppas Hoppas del 4

Här samlas vi som gör äggdonation på Sahlgrenska!

• Svar på tråden Hoppas Hoppas del 4
  • lisjau

Tummarna hålls fortfarande hårt kaka..
    kram

• SaltBöna
    heja06 skrev 2010-02-02 14:37:59 följande:
    jag har en burk progynon hemma (inte mkt taget tror jag), och en suprecur som står i kylen. Underbara vaggisar finns också...Nån som behöver, vill ha
    Snällt av dej Heja. Jag är snart uppe i frikort så det finns säkert nån av er andra som behöver medicamenterna bättre!?

Kram till dej..jag hoppas att du håller näsan ovanför ytan!
  • läslusen
    Kaka76 skrev 2010-02-06 15:05:05 följande:
    Cemali: Va roligt att höra från dig! E allt bra? Du njuter väl förfullt av att vara mamma Här rullar det på ruvardag 6 idag. Tycker tiden sniglar sig fram..... Kram
     Hoppas hoppas nu!!! Tack, allt är bara bra!  Jag njuter och försöker verkligen ta vara på varje ögonblick - för den här tiden går otroligt fort. Jag inte sticka under stol med  att det har varit en stor omställning men nu börjar det bli lite rutiner (och lite mer sömn för min del). Kram!
  • Kaka76

Tack för tummarna{#lang_emotions_heart}  Måste erkänna att det känns jobbigt att "ruva" denna gången,är nog orolig för ett minus på stickan. Suck Suck

Kramar

• heja06

KAKA76: nejnej nej...Du väntar på ett dubbelt streck!!!!! Jag håller tummarna också. kram

• SaltBöna

10 mm treskiktad slemhinna igår..som det ska vara, skönt nu slipper jag oroa mig över det! ET nästa vecka..läskigt!

• heja06

Saltböna: Nu får du och Kaka dela på mina tummar!!! Men jag hoppas att dom räcker till . Ikväll ska jag ut på restaurang med andra på SU. Ska bli jättekul...6st varav 2 gravida och 1st ruvare. Men i detta gäng så känns det inte jobbigt...bara roligt! Kramis

• SaltBöna
    heja06 skrev 2010-02-13 10:24:20 följande:
    Saltböna: Nu får du och Kaka dela på mina tummar!!! Men jag hoppas att dom räcker till . Ikväll ska jag ut på restaurang med andra på SU. Ska bli jättekul...6st varav 2 gravida och 1st ruvare. Men i detta gäng så känns det inte jobbigt...bara roligt! Kramis
    {#lang_emotions_laughing} Du är rar..tack för tummarna.  Hoppas ni hade en härlig kväll på stan med mycket snicksnack.. det brukar göra gott!

Hur går det för dej KAKA?  TD närmar sig väl?!..

kram alla goa tjejer
  • Kaka76

Halloj!
    Tack för tummarna! För mig rullar det på har TD i slutet på veckan, men det känns som det blir ett minus. Har inga känningar alls förutom lite ömma bröst och lite lätt mensvärk emellanåt. Vilket jag haft under mina tidigare försök också.
    Vet att jag är väldigt negativ just nu, men har haft svårt att vara positiv denna gång.

Kram

Svar på tråden Hoppas Hoppas del 4