Hoppas Hoppas del 4
Här samlas vi som gör äggdonation på Sahlgrenska!
Här samlas vi som gör äggdonation på Sahlgrenska!
Tummarna hålls fortfarande hårt kaka..
kram
Tack för tummarna
Måste erkänna att det känns jobbigt att "ruva" denna gången,är nog orolig för ett minus på stickan. Suck Suck
Kramar
KAKA76: nejnej nej...Du väntar på ett dubbelt streck!!!!! Jag håller tummarna också. kram
10 mm treskiktad slemhinna igår..som det ska vara, skönt nu slipper jag oroa mig över det! ET nästa vecka..läskigt!
Saltböna: Nu får du och Kaka dela på mina tummar!!! Men jag hoppas att dom räcker till
. Ikväll ska jag ut på restaurang med andra på SU. Ska bli jättekul...6st varav 2 gravida och 1st ruvare. Men i detta gäng så känns det inte jobbigt...bara roligt! Kramis
Du är rar..tack för tummarna. Hoppas ni hade en härlig kväll på stan med mycket snicksnack.. det brukar göra gott!Halloj!
Tack för tummarna! För mig rullar det på har TD i slutet på veckan, men det känns som det blir ett minus. Har inga känningar alls förutom lite ömma bröst och lite lätt mensvärk emellanåt. Vilket jag haft under mina tidigare försök också.
Vet att jag är väldigt negativ just nu, men har haft svårt att vara positiv denna gång.
Kram
Heja06: Hoppas ni hade en kul kväll på stan!!!