• Kaka76

Hoppas Hoppas del 4

Här samlas vi som gör äggdonation på Sahlgrenska!

• Svar på tråden Hoppas Hoppas del 4
  • Kaka76

Hej!

VUL gick bra såg ett litet pyre som var 8,5 mm med tickande hjärta{#lang_emotions_heart} Känns underbart men oron är kvar att allt ska gå åt skogen ,vågar inte riktigt njuta och vara sprudlande glad{#lang_emotions_undecided} 

Många varma kramar!!!!!

• SaltBöna
    Kaka76 skrev 2010-03-04 13:55:46 följande:
    Hej!VUL gick bra såg ett litet pyre som var 8,5 mm med tickande hjärta Känns underbart men oron är kvar att allt ska gå åt skogen ,vågar inte riktigt njuta och vara sprudlande glad Många varma kramar!!!!!
    Wooohooo {#lang_emotions_laughing} {#lang_emotions_laughing} {#lang_emotions_laughing} Stort grattis!

förstår din oro men ändå.. Wooohooo {#lang_emotions_dreamer}

kram
  • heja06

Kaka: Härligt!!! 8,5 mm redan alltså då e det bara 415mm kvar ungefär . Eller hur blir det {#lang_emotions_innocent} (blev osäker på matten helt plötsligt *ler*

• Irma1

Kaka: Underbart  Så spännande o få se det lilla hjärtat..

Massa kramar..

• Bette
    Hej! VUL gick bra såg ett litet pyre som var 8,5 mm med tickande hjärta Känns underbart men oron är kvar att allt ska gå åt skogen ,vågar inte riktigt njuta och vara sprudlande glad  Många varma kramar!!!!!
    Stort grattis

Kram
  • lisjau
    Hej!VUL gick bra såg ett litet pyre som var 8,5 mm med tickande hjärta Känns underbart men oron är kvar att allt ska gå åt skogen ,vågar inte riktigt njuta och vara sprudlande glad Många varma kramar!!!!!
    OHH, grattis!! Förstår din oro men försök att njuta. Stort Stort grattis igen.
    Jag är sjukskriven då jag inte fick någon HP. Känns rätt skönt då mitt blodtryck varit lite si och så. Men snart ska jag fika på jobbet. Lite fredagfika

kram på er
  • vill bli3

Hej hej! {#lang_emotions_smile}

ja hoppar in här med då även jag ska göra min ÄD på SU..

KRAM

• SaltBöna
    vill bli3 skrev 2010-03-05 09:30:41 följande:
    Hej hej! ja hoppar in här med då även jag ska göra min ÄD på SU..KRAM
    Vi blir fler o fler. Jätteroligt! När är det dags för dej?

Välkommen!

Själv ruvar jag på.. känner ingeting och är smått skräckslagen för att testa {#lang_emotions_yell}
  • vill bli3

Hej alla

SaltBöna, v.16 e det planerat{#lang_emotions_smile}
    Väntar på att få börja min behandling med sprej eller provera.. nervöst nervöst, har läst om dom som mår jätte dåligt med sin behandling. (arbetar med människor)

Blir det på måndag som du ska ta ett test?

Vi håller alla våra tummar för dig då och hoppas att det blir ett pluss!!

Kram på er

• Kaka76

vill bli3: Välkommen hit{#lang_emotions_laughing} V.16 det är ju snart.
    Jag har gjort tre behandlingar och bara kännt av biverkningar å mått dåligt under en av dom. Det är ju väldigt individuellt.
    Stort Lycka till!!

Satböna: TD snart , håller tummar å tår för ett PLUS{#lang_emotions_heart}

Soliga Kramar{#lang_emotions_sunny}

Svar på tråden Hoppas Hoppas del 4