Hoppas Hoppas del 4
Här samlas vi som gör äggdonation på Sahlgrenska!
Här samlas vi som gör äggdonation på Sahlgrenska!
försten tjejer. Vill att vi ska försöka få ihop en träff i sommar (dom som vill och orkar) Är ni intresserade så maila mig
så kan vi byta nummer osv.
[email protected]
kram Lisa
Hej Kaka76 Fyy det låter inte alls roligt!!
har hört att det ska finnas tabl för illamående.. BM vet nog
när ja gick hos min BM så sa hon att.. ju mer man mådde illa desto mer graviditetshormoner bildades och det är ju positivt
Kaka76: Lyxproblem
!!
Här e det ok, har ett paket pergotime i skåpet som lockar...Vem vet, kanske kan fixa på hemmaplan
. Ingen katt ännu, men allergitestet visade inget utslag på katt.
Jag var ute på promenad idag i det härliga vädret. Ska komma igång med träningen nu, hoppas på att gymmet har nån magnet som de kan aktivera när jag passerar varje dag på väg hem...tydligen jättesvår dörr att öppna *ASG*
Tack alla raringr för era omtankar men testet visade likadant imorse. Har ringt SU så jag hoppas de återkommer under dagen!
kram
Saltböna: Jag är ledsen! Så tråkigt! Jag trodde faktiskt att det skulle vända.
Saltböna: ...
Många Varma Kramar 
Saltböna: Många styrkekramar till er
Heja: Lyxproblem...jag vet....men det är jobbigt ändå
Har blivit sjukskriven en vecka så får vi se hur jag mår sen. Det känns skönt då jag ju jobbar inom vården själv.
Villbli3: Ja jag vet ju att det är positivt å må illa
lisjau: Tack för tipsen!! Jag mailar dig vill gärna träffas till sommaren!
Soliga KRAMAR Karin
Villbli3: Jag ruvar nu på ett litet embryo
Känns sådär när jag inte är så hoppfull eftersom jag testat minus 2 gånger innan..
Kaka: Jag tänker på dig även om jag skulle vilja må illa så kan det inte vara roligt när man inte får behålla någon mat.. Hoppas det går över snart..
Heja06: Jag fick krystoff denna gången men egentligen så skulle jag ha fått han milan som inte kunde sätta in förra gången men jag frågade om det va skiftbyte o det va det så jag fick vänta lite längre men det gjorde inget.. Men även krystoff tyckte det va lite besvärligt... lite jobbigt bara att jag inte fick se den lilla pricken.. Men han va väldigt trevlig.. Prata bara lite me honom förra gången då han fick komma in o fixa till det hela.. Men nu ruvar jag på ett litet embryo.. Hoppas allt är bra med dig..
Saltböna: Massa styrkekramar till dig..
Irma1: Underbart, visste ju att det snart va dags
. Då önskar jag dig lycka till!!!!
Saltböna: Jättetråkigt! Hade ni nåt mer i frysen...kommer inte ihåg? Du vet var jag finns. kram
Saltböna: Ledsen för er skull. Men ge inte upp.
massa styrke kramar