• Kaka76

Hoppas Hoppas del 4

Här samlas vi som gör äggdonation på Sahlgrenska!

• Svar på tråden Hoppas Hoppas del 4
  • SaltBöna
    Kaka76 skrev 2010-02-14 19:09:30 följande:
    Halloj! Tack för tummarna! För mig rullar det på har TD i slutet på veckan, men det känns som det blir ett minus. Har inga känningar alls förutom lite ömma bröst och lite lätt mensvärk emellanåt. Vilket jag haft under mina tidigare försök också.Vet att jag är väldigt negativ just nu, men har haft svårt att vara positiv denna gång.Kram
    Förstår dina neg tankar men på nåt jäkla sätt måste man ju hålla den lilla gnistan... Tänker på dej och hoppas

Vi har fått 5 ägg idag {#lang_emotions_laughing}  och mannen har lämnat sitt bidrag idag med så nu är det många långa timmar fram till torsdag..  Sist gick det ju inte så bra med befruktning och delning av äggen så mycket oro ligger i luften hemmma...

kram till alla
  • Kaka76

Saltböna: Håller tummarna för att det går bra med befruktning och delning av äggen!! Tummarna hålls stenhårt{#lang_emotions_smile}

Jag har TD på torsdag, har inte vågat tjuvtesta, är sååååå nervös:

Många Kramar Kaka

• SaltBöna

Kaka mina tankar är hos dig idag..hoppashoppas sååå innerligt {#lang_emotions_heart}

Sitter här o väntar på att telefonen INTE ska ringa idag... gör den inte det så är det ET kl 13..

kram alla 

• Kaka76

Tack för alla tummar!

Det hjälpte.........  {#lang_emotions_plus} på stickan idag!!!!! Är sååååååå GLAD!

Saltböna: jag är säker på att du är ruvare nu{#lang_emotions_heart} tänker på dig!!!!

Lyckliga Kramar från Karin

• heja06

Oj, vilken dag!!!
    Grattis Karin!!! Underbara nyheter.
    Saltböna: Hoppas du är en lycklig ruvare fr o m idag... hoppas på ett pluss för dig med den 8/3 .
    Kramis

• SaltBöna
    {#lang_emotions_kiss}  Kaka vad underbart härligt! Stort grattis och jättekram till er!

För oss gick det bra så nu kan även jag titulera mig ruvare för första gången.. Nu kommer bara den långa sega väntan...

kram alla kämpar {#lang_emotions_flower}
  • Bette
    Kaka76 skrev 2010-02-18 13:48:11 följande:
    Tack för alla tummar!   Det hjälpte.........   på stickan idag!!!!! Är sååååååå GLAD! Saltböna: jag är säker på att du är ruvare nu tänker på dig!!!! Lyckliga Kramar från Karin
    Stort grattis till plusset. Vad härligt, det skall gå hela vägen för er nu. Känner på mig att även 2010 kommer att bli ett bra barnår.

Kramar

Bette
  • lisjau

yes kaka!!!!! underbart {#lang_emotions_heart}

saltböna.. hoppas att allt går vägen.

kram

• SaltBöna
    lisjau skrev 2010-02-19 01:40:44 följande:
    yes kaka!!!!! underbart  saltböna.. hoppas att allt går vägen.kram
    {#lang_emotions_laughing} tack!

Trevlig helg alla tjejer, vi får nog hålla oss inne.. Snacka om snökaos {#lang_emotions_undecided}
  • heja06

hörde en bra benämning på snön... norlands-mögel. Det tyckte jag var kul .

Svar på tråden Hoppas Hoppas del 4