• Kaka76

Hoppas Hoppas del 4

Här samlas vi som gör äggdonation på Sahlgrenska!

• Svar på tråden Hoppas Hoppas del 4
  • SaltBöna

Ni är så rara allihopa. Tack för omtanken {#lang_emotions_heart}

Känns redan lite bättre idag. Pratat med SU och får väl bara vänta in blödningen för att planera vidare sen!   Hur lång tid tar behandligen med spray, progynon osv när man gör FET?  ca 1 månad eller?  Heja vi har ju ett stackars embryo kvar i frysen..frågan är om det överlever att tinas upp {#lang_emotions_undecided}

Irma håller tummar och tår för er! Det är er tur nu!

Lisjau bara initiativ att träffas! Jag är också på!

kram alla

• SaltBöna

Denna väntan {#lang_emotions_yell} där kom er blödning efter minus på stickan? Vill ju bara blöda ut och köra på med FET (om nu det frysta embryot överlever..)

• Bette
    lisjau skrev 2010-03-07 19:36:01 följande:
    försten tjejer. Vill att vi ska försöka få ihop en träff i sommar (dom som vill och orkar) Är ni intresserade så maila mig så kan vi byta nummer osv. [email protected]">[email protected] kram Lisa
    När får ni ert efterlängtade pyre? Det borde vara snart.
  • lisjau
    Bette skrev 2010-03-11 11:35:35 följande:
    När får ni ert efterlängtade pyre? Det borde vara snart.
    Jaa, vårt mirakel är beräknat till 16e Maj. Det närmar sig med stormsteg. Är supernervös.

Hr mår du bette?
  • SaltBöna
    heja06 skrev 2010-03-11 10:57:34 följande:
    Min blödning kom inom 2dag efter avslut på medicin
    Jag behövde inte vänta länge till {#lang_emotions_surprised} skönt!  FET here I come {#lang_emotions_wink}

Trevlig helg alla goa tjejer
  • Irma1
    Saltböna: Vad skönt att den kom nu.. Nu börjar du ladda för ett FET  
    Jag känner absolut ingenting. Bara öm i brösten men det är ju vaggisarna som gör det för det har jag haft dom andra gångerna också.. Är lite deppig för jag tror inte att det kommer att funka denna gången heller.. Har en fråga till er alla om ni har hört talas om Glandin25?? Det ska vara ett naturmedel som ska hjälpa att slemhinnan ska tjocka till sig lite o att ägget ska fastna, har jag fattat det som. 
    Hoppas ni alla har en trevlig helg.. 
    Kramar...
  • Bette
    lisjau skrev 2010-03-12 09:57:39 följande:
    Jaa, vårt mirakel är beräknat till 16e Maj. Det närmar sig med stormsteg. Är supernervös. Hr mår du bette?
    Jag mår superbra, är lite förkyld nu som alla andra men annars är det bra. Lillkillen växer så det knakar, han är 3 1/2 månad snart, tiden går så fort. Vet ni vad det blir pojke/flicka?

Igår var vi på Ikea och köpte den här berömda matstolen bland annat och tallrik både djup och platt samt en mugg, det var fabler på tallrikarna och muggen så jag kunde inte låta bli. Sedan så blev det såklart matningsskedar också.

Kram

Bette
  • lisjau
    Bette skrev 2010-03-13 10:47:15 följande:
    Jag mår superbra, är lite förkyld nu som alla andra men annars är det bra. Lillkillen växer så det knakar, han är 3 1/2 månad snart, tiden går så fort. Vet ni vad det blir pojke/flicka?Igår var vi på Ikea och köpte den här berömda matstolen bland annat och tallrik både djup och platt samt en mugg, det var fabler på tallrikarna och muggen så jag kunde inte låta bli. Sedan så blev det såklart matningsskedar också.KramBette
    Ohh, Bette. Mysigt Ja, tiden springer fram. 31/2 Månad, stora killen
    Nej, vi vet inte vad det blir för kön. Det får bli en överraskning. Men tungt börjar det bli ordentligt. Svullnat lite och sådär. Annars är allt bra. Men längtan är obeskrivlig.

KRAM
Svar på tråden Hoppas Hoppas del 4