Hoppas Hoppas del 4
Här samlas vi som gör äggdonation på Sahlgrenska!
Här samlas vi som gör äggdonation på Sahlgrenska!
Irma hur går ruvandet? 1 vecka sedan FET tummar för dej! Har tyvärr inte hört talas om Glandin..
lisjau.. inte länge kvar nu vad mysigt! Jobbar du fortfarande?
kram alla
Saltböna: Det går framåt men i natt hade jag jätte ont i magen precis som mensvärk
en bra stund.. Det är ungefär som förra gången jag ruva då fick jag också lite mensvärk men nu gjorde det verkligen ont.. Men det visar sig väl.. Jag är på ruvardag 13 idag så jag ska testa på söndag men testar nog på fredag så kan jag vara ledsen fre o lördag eftersom jag jobbar på söndag.. Känner mig så nere Men är jätte glad att ni finns här inne..
Hoppas ni andra mår bra o att ni får en mysig dag i solen
Irma, jag hoppas att ruvningen fer dig det efterlängtade plusset! Jag är ju också ruvare har testdag på måndag!
Känner ingenting av ruvningen egentligen.
Det var ett tag sedan jag tittade in märker jag... Min lille kille har redan hunnit bli fyra månader. Grattis, jag är verkligen så glad för din skull kaka76!!! Jag hoppas det plussas på här i tråden och jag håller tummarna för er irma1 och sodkt!
KRAAAAAAM på er alla!
4 månader wow snacka om att tiden går fort
Tummar hålls för er ruvare Irma och Sodk!
Själv pratade jag med SU idag och jag vill ju helst inte vänta alltför länge med FET och det behöver jag inte heller woohoo. Startar med provera slutet av mars och FET v 17
Hej tjejer!
Var inne på VUL idag då jag haft grymt ont i magen och lite blödningar sedan i söndags........Pyret levde och hjärtat pickade så fint, 22.8mm stort med armar och ben som sprattlade!!!! Åååååh vad skönt det var å se
Stor kram till er alla!!
Irma: Tummar hålls hårt för dig!!!!
sodkt: Tummar hålls såklart även för dig!!!
Tjejer! Tack för era lyckotummar under min ruvning! Det kan jag behöva, de är mitt tredje ÄD försök,,Men nästa vecka då vet vi...
Kaka76: Tack det behövs nu känner jag.. Underbart skönt att du fick se till lilla pyret som sprattlade
sodkt: Nu håller vi tummarna för varandra.. Jag har ju mensvärk till o ifrån dom senaste dagarna men läst att det inte behöver vara någon fara..