Villemol skrev 2010-01-12 12:25:26 följande:
Grattis! Jag ska inte väga mig förrän på fredag men hoppas på liknande resultat . Är lite orolig över det nya systemet, med det förra gick jag ner 15 kg utan ansträngning men nu tycker jag det låter som att folk får sämre resultat med det nya. Hoppas på samma framgång nu ju!
Så känner jag lite, men men tiden får utvisa...
Mian80 skrev 2010-01-12 18:44:32 följande:
Jag överlevde dagen. Med redovisning och allt.. Imorgon är det vägning. Spännande!!
så bra

MAGU skrev 2010-01-12 19:13:02 följande:
Godkväll alla vv:are! I dag har varit en bra dag för mig och jag har faktiskt inte jännt av någon hunger alls...tills nu! Glad är jag eftersom jag fortfarande har kvar 7 pp av mina dagliga 29. Någon som vill komma med förslag på vad jag kan stoppa i mig? Inte äggmacka, för det har jag ätit två dagar i rad!
det är så svårt. Fil & flingor? Eftersom du inte är så hungrig.

Líllafamiljen skrev 2010-01-12 12:35:48 följande:
Skulle inte kunna hålla med mer.. jag funderar på att köra på gamla systemet eftersom det efterliknar mest kaloriräkning... Har ändå allt om det hemma och det jag inte har kan jag räkna om.. mycket lättare utan deras speciella kalculator.... Sen ska det vara så att ingen ska klara sig utan dom de är ju vinstdrivande företag...
jag funderade med på det, men lagom skoj när man har betalt för 3 månader

Men tycker än att det gamla systemet är lättare att gå ner på. Men å andra sidan så åt jag inte godis varje dag innan osv.