RiNan skrev 2010-01-13 21:20:38 följande:
Orken kommer när du börjar träna. Hitta något som du tycker är kul. Jag väger 98,5kg och tycker att det är döjobbigt att röra på mig och det var sååååå svårt att komma igång men jag går till gymmet och trampar på på crosstrainern och både känner och ser resultat. Saker fäster sig liksom Och när man upplever det är man sporrad till att fortsätta. Plus att man gör bättre val när man tränar. Strunta i att gå ut och gå om det är tråkigt... eller vad du nu gör. Testa på något nytt. Du får som sagt ork när du väl börjar röra på dig. På bara 3e gången jag gick till gymmet märkte jag att jag orkade längre i högre hastighet och att jag var piggare. Kroppen är så tacksam för rörelse. Peppade detta något alls?
JAAA absolut att det var peppning! Tack!!!
Jag & mamma skulle börjat på gym idag, men så blev hon sjuk

Men nya tag när hon är frisk

Zekelina skrev 2010-01-13 21:09:28 följande:
Hej hej! Har börjat med viktväktarna nu igen efter att sonen har kommit ut och reagerar på detta med pp. Det känns som ljug? Jag får äta lika mycket som mor min (som väger 10 kilo mer. Jag ligger på minsta pp 29/dygn). Plus att jag är mätt hela tiden samt äter ganska mycket känns det som... Har kanske gått ner max 0,4 nu första veckan bara. Vägning i morgon. Fungerar det för er andra???
jag känner så, men ska ge det en chans. Har bara provat i 1 1/2 vecka. Så det kan ju vända

sockerslav skrev 2010-01-13 21:10:39 följande:
Här kommer lite tips på god VV-mat. Idag svängde jag ihop en pizza i långpanna, blev hur god som helst! (Tänkte jag skulle frysa in bitar och ha när man inte orkar eller hinner ställa sig att laga mat) Till middag gjorde jag lasagne som också den blev supergod! Sockerslaven goes Bree van de Kamp typ. Recepten finns på min blogg.
gott! VAd blev pp på den? ska in & kika =)