• passau

Halva reapriset!!!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!

• Svar på tråden Halva reapriset!!!
  • Graboid
    Hägris skrev 2010-01-04 22:17:16 följande:
    Dom hade jag med massor av!!
    De med fröknarna siames eller vad det var de rosa katterna hette? Tyckte de kläderna var så söta. :) Kappahl hade ju också en riktigt bra period med mycket svart/rosa och svart/rött. Gillar de kontrasterna, men det finns inte alls lika mycket nu..

I år har det varit mycket blaha i klädväg för ungarna.. inget som har fångat mitt intresse direkt, hoppas 2010 blir färggrannare, speciellt på pojksidan! Är trött på allt i skejtstil.
  • Lejån
    Graboid skrev 2010-01-04 22:21:11 följande:
    De med fröknarna siames eller vad det var de rosa katterna hette? Tyckte de kläderna var så söta. :) Kappahl hade ju också en riktigt bra period med mycket svart/rosa och svart/rött. Gillar de kontrasterna, men det finns inte alls lika mycket nu.. I år har det varit mycket blaha i klädväg för ungarna.. inget som har fångat mitt intresse direkt, hoppas 2010 blir färggrannare, speciellt på pojksidan! Är trött på allt i skejtstil.
    Ja fröknarna siames hade vi också en hög av.

Kossa bodyn var nog precis innan, en svart body med kossa på... Den åkte dottern hem i från BB och det fick även lillebror göra. Den bodyn kommer jag spara för evigt.
    längtar efter sommar & sol
  • passau

jag ahr en riktig prinsessa som går och byter om om jag tar på ngt annat än klänning helst med massa volanger... (och -Tights mamma!) man ska inte ha sånna krav vid 2år! 
    så jag hoppas på klännigar! eller inte men jag lär ju inte kunna göra om damen

Älskade Saga & Meja. www.barnsligabarn.blogspot.com
  • Lejån
    passau skrev 2010-01-04 22:25:15 följande:
    jag ahr en riktig prinsessa som går och byter om om jag tar på ngt annat än klänning helst med massa volanger... (och -Tights mamma!) man ska inte ha sånna krav vid 2år!  så jag hoppas på klännigar! eller inte men jag lär ju inte kunna göra om damen
    *haha* jag har också en sån och hon har bara blivit värre med åren... Hon är 4 nu. Lindex kommer nog att ha en del som faller våra damer i smaken tror jag.
    längtar efter sommar & sol
  • Graboid
    passau skrev 2010-01-04 22:25:15 följande:
    jag ahr en riktig prinsessa som går och byter om om jag tar på ngt annat än klänning helst med massa volanger... (och -Tights mamma!) man ska inte ha sånna krav vid 2år!  så jag hoppas på klännigar! eller inte men jag lär ju inte kunna göra om damen
    Jag har två såna damer. Största gillar iofs kläder överlag och byter gärna uppsättning 12 ggr om dagen, hon är 6 år nu och har hållt på så sen hon kunde klä sig själv. :P

Minsta som snart fyller 4 ska ha så mycket rosa det går och inför jul hittade hon ett par rosa skinande tights på Kappahls reasnurra och hon vägrade släppa dem. Hon påstår att de tightsen matchar allt. Visste ni att glittrande 80-tals-rosa tights är det nya svarta? ;)
  • Graboid
    zasata skrev 2010-01-04 22:46:13 följande:
    pippi är väl typ aldrig rea på?
    Jo, ett fåtal halvtråkiga saker brukar finnas med. Och säsongskläder med Pippi på... Men man kan ju ha tur, jag ska hålla ögonen öppna iaf! :)
  • bumsis mamma

Kul tråd,lägger till favvisar!

Svar på tråden Halva reapriset!!!