• passau

Halva reapriset!!!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!

• Svar på tråden Halva reapriset!!!
  • Hägris

favvar genast en tråd för mig =)

Nåt kul, fyndigt och smart!
  • Hägris
    solstraalen skrev 2010-01-04 21:51:44 följande:
    Halva reapriset på åhlens.. är den något å hurra för? Ni kanske pratar om vuxenavdelningen? Här tycker jag barnrean på åhlens är sååååååå dålig. Nedsänkt med 20-40kr, enstaka fula plagg.. ofta så när jag är där å kollar.
    Här har Åhlens jättebra barnsaker!
  • Theina

Härlig tråd
    Jag vet iaf att POP börjar sin rea 8 januari

♥ Linnéa 081005 ♥
  • Graboid
    Halva reapriset på åhlens.. är den något å hurra för? Ni kanske pratar om vuxenavdelningen? Här tycker jag barnrean på åhlens är sååååååå dålig. Nedsänkt med 20-40kr, enstaka fula plagg.. ofta så när jag är där å kollar.
    För något år sedan shoppade jag en hel garderob åt ungarna på åhlens under rean... Det var när de hade mycket svart/rosa. Hade spanat in kläderna tidigare men då var de ju sinnessjukt dyra, sen sålde de ut både byxor, tröjor och underkläder för 10-25kr. Tänkte riktigt ekonomiskt och köpte kläder upp i stl som passar än idag. :) Just den rean ville jag ha ALLA kläder, min stil det året. :P
  • Graboid

I år hoppas jag på lite barbapappa och pippi till humanare priser... Knoddsen gillar det men usch vad dyrt det är till ord. pris!

• Lejån
    Halva reapriset på åhlens.. är den något å hurra för?Ni kanske pratar om vuxenavdelningen?Här tycker jag barnrean på åhlens är sååååååå dålig. Nedsänkt med 20-40kr, enstaka fula plagg.. ofta så när jag är där å kollar.
    Hurrade som f*n förra gången. Köpte julklappar till denna jul för typ inga pengar alls...
    längtar efter sommar & sol
  • Hägris
    Graboid skrev 2010-01-04 22:15:29 följande:
    För något år sedan shoppade jag en hel garderob åt ungarna på åhlens under rean... Det var när de hade mycket svart/rosa. Hade spanat in kläderna tidigare men då var de ju sinnessjukt dyra, sen sålde de ut både byxor, tröjor och underkläder för 10-25kr. Tänkte riktigt ekonomiskt och köpte kläder upp i stl som passar än idag. :) Just den rean ville jag ha ALLA kläder, min stil det året. :P
    Dom hade jag med massor av!!
  • Lejån
    Graboid skrev 2010-01-04 22:15:29 följande:
    Åh snackar vi de underbara med t.ex. kossorna?
    längtar efter sommar & sol
  • April Mamma

frågade precis min kusin som jobbar på Åhlens, hon visste inte när halva rea priset börjar. Men hon nämde nått om utfasning 2 på fredag...=) Så själva snålle-rean kommer nog veckan efter.

Svar på tråden Halva reapriset!!!