• passau

Halva reapriset!!!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!

• Svar på tråden Halva reapriset!!!
  • Lejån

Har varit och "för-spanat" lite idag inför halva reapriset. Hittade en del som jag kan tänka mig till halva rea men inte bara rea. *haha* Man blir ju kräsen!

För att svara på Alexis fråga så säger jag som passau, jag bunkrar! Velourbyxor tex kan jag nog aldrig köpa för många av... Är de då till halva reapriset så gör det ju inget om det råkar finnas ett helt gäng hemma redan.

längtar efter sommar & sol
  • h80

lite ot, men brukar man inte få nån 10%kod på hm när man får vårkatalogen?

• Finesse
    Alexi skrev 2010-01-06 12:07:45 följande:
    Nu måste jag fråga, vad handlar ni egentligen på rean? För jag tittade så sent som igår på reorna på HM, Lindex och Kapp-ahl och jag tycker det är väldigt lite utbud. Det som finns är typ julkläder, dvs rött, glittrande med renar på eller väldigt juliga klänningar. Nu tittar jag till flicka i stl 80-86. Kommer det bättre reor andra tider på året, med större utbud?
    Jag kollar på vad jag kan köpa för kläder till nästa år.. än så länge har jag alltid chansat rätt på storlekar *peppar peppar* så jag hoppas att det funkar lika bra nu. Under sommaren köpte jag en massa shorts å linnen som jag hoppas hon kan ha nu till sommaren.. det blir väldigt väldigt billigt för mig då. I somras köpte jag 23 plagg och 2 par skor för 830:- sammanlagt..!
    Ebba 071228
  • Hejpådig
    h80 skrev 2010-01-06 17:10:51 följande:
    10% kommer om några veckor, typ 2 kanske....så är det alltid vid alla katalog släpp
  • maggan75
    h80 skrev 2010-01-06 17:10:51 följande:
    Man får  10% när man får förhandskatalogen
  • h80
    maggan75 skrev 2010-01-06 18:00:22 följande:
    Man får  10% när man får förhandskatalogen
    Men jag har ju fått katalogen, men inte 10%
  • maggan75
    h80 skrev 2010-01-06 18:06:02 följande:
    Men jag har ju fått katalogen, men inte 10%
    men 10 fick man ju tidigare nu är det ju "vanliga" katalogen innan är det ju en förhandskatalog  fick du inte 10 % med den ?? Den koden har nog slutat gälla nu
  • h80
    maggan75 skrev 2010-01-06 18:10:31 följande:
    men 10 fick man ju tidigare nu är det ju "vanliga" katalogen innan är det ju en förhandskatalog  fick du inte 10 % med den ?? Den koden har nog slutat gälla nu
    jag fick en katalog i måndags, men ingen rabatt
  • Lycka 1
    h80 skrev 2010-01-06 18:13:28 följande:
    jag fick en katalog i måndags, men ingen rabatt
    Förhandskatalogen kom i höstas och då fick man 10%.
    Mina kläder kom förra veckan.
  • h80
    Lycka 1 skrev 2010-01-06 18:16:17 följande:
    Förhandskatalogen kom i höstas och då fick man 10%.Mina kläder kom förra veckan.
    men brukar man inte få 10% på våren också?
Svar på tråden Halva reapriset!!!