• passau

Halva reapriset!!!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!

• Svar på tråden Halva reapriset!!!
  • Smilla75
    Lingonflickan skrev 2010-01-05 13:16:17 följande:
    Varför är alltid Lindex rea så dålig? Bara bebiskläderna jämt.
    Flick brukar väl vara bra också tycker jag i alla fall. Pojk är de ju rätt kassa på överhuvudtaget.
  • 060810

Pojkrea hittar du inte någonstans! Det har jag märkt sen jag fick sonen mars 08, det finns ju inga bra reor med pojkkläder.. Skulle vara pop då i så fall, men annars suger det! Flick finns ju hur jäkla mycket som helst av...

• Xgirl83
    Lingonflickan skrev 2010-01-05 13:16:17 följande:
    Varför är alltid Lindex rea så dålig? Bara bebiskläderna jämt.
    Så är det inte hos oss...här brukar finnas rätt mycket. Det är ju de kläderna som blivit kvar som reas ut, så då har väl din Lindex-butik lyckats bra med att få sålt kläderna innan rean helt enkelt.
  • Lia85

Oh, den här tråden måste jag ha bland favoriterna.
    Jag längtar till åhlens har halva reapriset. Kollade här i Norrköping och de hade SÅÅ mkt fint!

• guppyn

Mmmm, det gäller att bo i rätt stad om man ska hitta barnkläder på rea. När jag var på besök i Kista så hade de mycket av barnkläder på rea på kappahl. Tänkte att jag väntar tills jag kommer hem med att handla på mig till lillen. Men när jag kommer hem (Jönköping) finns där bara en liten snurra med ett gäng rosa klänningar och andra fluffiga saker och kanske två riktigt fula orangea tröjor typ. Blev så besviken. Samma på h&m och lindex

Svar på tråden Halva reapriset!!!