Halva reapriset!!!
Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!
Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!
Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
fanns d inte termo-kläder med pippi nu? eller har jag snurrat till det? kanske kommer på rean...
Boggie kidz ska börja sin rea 10/1 stog d i tidningen men d fanns ltie rea redan nu...
http://www.boogiekidz.se/
(kanske bara var i butik dom började 10/1)
www.familjeliv.se/Forum-5-88/m49027442.html
här är mkt reor med.
Varför är alltid Lindex rea så dålig? Bara bebiskläderna jämt.
Pojkrea hittar du inte någonstans! Det har jag märkt sen jag fick sonen mars 08, det finns ju inga bra reor med pojkkläder.. Skulle vara pop då i så fall, men annars suger det! Flick finns ju hur jäkla mycket som helst av...
Oh, den här tråden måste jag ha bland favoriterna.
Jag längtar till åhlens har halva reapriset. Kollade här i Norrköping och de hade SÅÅ mkt fint!
Mmmm, det gäller att bo i rätt stad om man ska hitta barnkläder på rea. När jag var på besök i Kista så hade de mycket av barnkläder på rea på kappahl. Tänkte att jag väntar tills jag kommer hem med att handla på mig till lillen. Men när jag kommer hem (Jönköping) finns där bara en liten snurra med ett gäng rosa klänningar och andra fluffiga saker och kanske två riktigt fula orangea tröjor typ. Blev så besviken. Samma på h&m och lindex
Nån som vet någon mer bra nätshop som har/ska ha ordentlig januarirea?