Halva reapriset!!!
Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!
Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!
Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
skit då
Nu måste jag fråga, vad handlar ni egentligen på rean? För jag tittade så sent som igår på reorna på HM, Lindex och Kapp-ahl och jag tycker det är väldigt lite utbud. Det som finns är typ julkläder, dvs rött, glittrande med renar på eller väldigt juliga klänningar. Nu tittar jag till flicka i stl 80-86.
Kommer det bättre reor andra tider på året, med större utbud?
igår när jag var iväg hade dom lagt till mer på rean... men mest "fest" så klart d e d dom vill bli av med*L* men bunkra för nästa år? d gör jag... perfekt! har en hög med sommar kläder som ligger på lut, man vet ju ungefär vad dom kommer ha...
brukar vara en storrea efter sommaren i slutet av Juli och en nu i slutet av Januari, sen har dom ibland emellan med halva rean men vi får väl kartlägga nu ett år frammåt så har vi koll sen
Japp, de hade en halva rea priset i juni/juli, var precis innan våra tvillingar kom.
Sedan har de haft en liten nu i höst också.
Butiken Zizzi skickade sms om att de startar med halva rea-priset idag.
Nu vet jag inte var i landet Zizzi har butiker och om det gäller för alla butiker, mitt sms gällde för butiken i Borlänge.
Zizzi är alltså en butik med kläder i stora storlekar.
så besviken på detta årets rea
Dom hänger fram nytt hela tiden på rean så det kommer nog bra saker även i år..
Varför lägga en länk till webbbutik med 30% rea i en halva reapriset tråd? Din affär?