• passau

Halva reapriset!!!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!

• Svar på tråden Halva reapriset!!!
  • maggan75
    h80 skrev 2010-01-06 18:18:24 följande:
    men brukar man inte få 10% på våren också?
    hmm jo men den kanske kommer snart  då   Jag fick oxå andrakatalogen i förra veckan
  • goabarn77
    h80 skrev 2010-01-06 18:18:24 följande:
    men brukar man inte få 10% på våren också?
    När jag beställde nyss fick jag tio procent på två plagg
  • h80
    goabarn77 skrev 2010-01-06 18:29:00 följande:
    När jag beställde nyss fick jag tio procent på två plagg
    hur fick du det?
  • goabarn77
    h80 skrev 2010-01-06 18:40:06 följande:
    hur fick du det?
    Stod på beställn.sedeln om jag nu inte blandar ihop... Beställde från flera samtidigt.
  • Alexi

Fast jag har liksom inte ens sett några plagg som är något att ha, väldigt lite rena vardagskläder utan nästan bara udda festkläder osv. Och det känns lite trist att köpa kläder till nästa års julafton nu, det vill jag se vad dottern passar i för något då. Däremot vardagskläder skulle jag gärna bunkra, köpte i somras en del som passat nu under höst och vinter. Men det är därför jag är besviken på reorna som jag varit i hittills.

• mollan nu

10% extra på lindex rea fram till söndag som medlem. Vad blir det på måndag tro?

♥♥ Alma 060809 ♥♥ ♥♥August 091030♥♥
  • Xgirl83
    Alexi skrev 2010-01-06 21:15:12 följande:
    Fast jag har liksom inte ens sett några plagg som är något att ha, väldigt lite rena vardagskläder utan nästan bara udda festkläder osv. Och det känns lite trist att köpa kläder till nästa års julafton nu, det vill jag se vad dottern passar i för något då. Däremot vardagskläder skulle jag gärna bunkra, köpte i somras en del som passat nu under höst och vinter. Men det är därför jag är besviken på reorna som jag varit i hittills.
    Vad trist att du inte hittat något på rean. Jag tycker alltid jag hittar något, åtminstone när det är halva reapriset och man kan hitta tröjor och tunikor till barn för 20-25:-/st. Julkläder för kommande jul har jag aldrig köpt på en januarirea...
  • Flickmamma
    Finesse skrev 2010-01-06 17:39:56 följande:
    Jag kollar på vad jag kan köpa för kläder till nästa år.. än så länge har jag alltid chansat rätt på storlekar *peppar peppar* så jag hoppas att det funkar lika bra nu. Under sommaren köpte jag en massa shorts å linnen som jag hoppas hon kan ha nu till sommaren.. det blir väldigt väldigt billigt för mig då. I somras köpte jag 23 plagg och 2 par skor för 830:- sammanlagt..!
    I somras betalad jag 400 kr för kläder somhade ettutprisfrån börjanpå 3600! De e rea de.............
  • AnkiFalun

Nån som har koll på när åhlens brukar börja med halva reapriset? dom hade mycket fint nu, bla barbapapa så väntar på det nu :))

• April Mamma
    AnkiFalun skrev 2010-01-09 16:43:09 följande:
    Nån som har koll på när åhlens brukar börja med halva reapriset? dom hade mycket fint nu, bla barbapapa så väntar på det nu :))
    Min kusin jobbar på Åhlens så jag bad henne kolla upp det...så håll utkik så skiver jag när jag får svar...
Svar på tråden Halva reapriset!!!