• passau

Halva reapriset!!!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!

• Svar på tråden Halva reapriset!!!
  • Smultronhjärta
    AochJsMamma skrev 2010-01-27 07:58:01 följande:
    men det är ju bara halva reapriset på det som är rea, iallafall här, och det var ingen rea alls på barnpåslakan, var det inte det hon menade?
    Jag har varit på 3 Hemtex och alla har antingen reat olika saker eller samma saker men med olika reapris{#lang_emotions_undecided} Men på alla tre har det reats barnpåslakan..
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • AochJsMamma
    Smultronhjärta skrev 2010-01-27 08:39:20 följande:
    Jag har varit på 3 Hemtex och alla har antingen reat olika saker eller samma saker men med olika reapris Men på alla tre har det reats barnpåslakan..
    vad märkligt!! Nu har jag visserligen baar varit i en butik, men där var allt sånt på ordinarie, frågade två olika expediter just in case, var även andra (vanliga vuxna) påslakan set som var till ord pris.
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • Smultronhjärta
    AochJsMamma skrev 2010-01-27 08:42:58 följande:
    vad märkligt!! Nu har jag visserligen baar varit i en butik, men där var allt sånt på ordinarie, frågade två olika expediter just in case, var även andra (vanliga vuxna) påslakan set som var till ord pris.
    Ja det är himla skumt! Jag blev extra glad att se att "min" butik reade även US Polo serien och Johannaserien till barn-det gjorde inte den ena i hstd men dock den andra.
    Som sagt, helsnurrigt
  • snigelinan
    passau skrev 2010-01-27 08:34:23 följande:
    här är väl allt slut kan jag tänka mig... eller så är det för att jag ringt och tjatat i flera veckor...
    Jag var på Coop igår och hittade ett par stövlar till stortjejen och varsitt par vårskor till de andra tjejerna. Supernöjd! Hade velat ha halva på leksakerna också, iofs
  • AochJsMamma
    Smultronhjärta skrev 2010-01-27 08:47:18 följande:
    Ja det är himla skumt! Jag blev extra glad att se att "min" butik reade även US Polo serien och Johannaserien till barn-det gjorde inte den ena i hstd men dock den andra.Som sagt, helsnurrigt
    det gjorde de inte här i GBG, då hade jag helt klart köpt en del av det! {#lang_emotions_tongue_out}
  • Smultronhjärta
    AochJsMamma skrev 2010-01-27 09:16:11 följande:
    det gjorde de inte här i GBG, då hade jag helt klart köpt en del av det!
    Ja, tydligen ska Hemtex sluta med poloserien under året,så trist eftersom det är nästan det enda jag handlar där..
  • AochJsMamma
    Smultronhjärta skrev 2010-01-27 09:18:22 följande:
    Ja, tydligen ska Hemtex sluta med poloserien under året,så trist eftersom det är nästan det enda jag handlar där..
    ska de?? vad synd...
Svar på tråden Halva reapriset!!!