• passau

Halva reapriset!!!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!

• Svar på tråden Halva reapriset!!!
  • spratteldockan

Det verkar som om hela landet utom Stockholm har halva reapriset nu.{#lang_emotions_frown}

Nån som vet om nåt undantag i Stockholmsområdet? {#lang_emotions_smile}

• Pokergirl
    MammaAlex skrev 2010-01-27 09:46:04 följande:
    Pipplotta har 75% idag...
    Med stor risk att paket inte kommer som det ska, produkter skickas fel och det är helt omöjligt att få kontakt med företaget.
    * * * Cornelia 091030 * * *
  • Snorky
    AochJsMamma skrev 2010-01-27 07:58:01 följande:
    men det är ju bara halva reapriset på det som är rea, iallafall här, och det var ingen rea alls på barnpåslakan, var det inte det hon menade?
    fast hon hade ju köpt barnpåslakan på rea innan tyckte jag hon skrev, så förstod jag det. För annars spelar det väl ingen roll om det blir halva reapriset?? varför skulle det bli mer saker på rea just till halva reapriset? känns långsökt, även om det kan hända.
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221, shoppingdagbok: snorkysshopping.bilddagboken.se
  • AochJsMamma
    Snorky skrev 2010-01-27 11:38:59 följande:
    fast hon hade ju köpt barnpåslakan på rea innan tyckte jag hon skrev, så förstod jag det. För annars spelar det väl ingen roll om det blir halva reapriset?? varför skulle det bli mer saker på rea just till halva reapriset? känns långsökt, även om det kan hända.
    jag tolkade det inte så, då förstår jag bättre, tack
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • fröken argbigga

Pippilotta är polisanmälda, över 20anmälningar, och utredning om misstänkt bedrägeri har pågått sen i somras stod det i lokalblaskan. Dom har obetalda skulder på 400 000kr, varav skatteskulder på 65 000. Så det är nog en chansning att handla där ifrån.

• mirakel2010
    fröken argbigga skrev 2010-01-27 11:42:49 följande:
    Pippilotta är polisanmälda, över 20anmälningar, och utredning om misstänkt bedrägeri har pågått sen i somras stod det i lokalblaskan. Dom har obetalda skulder på 400 000kr, varav skatteskulder på 65 000. Så det är nog en chansning att handla där ifrån.
    Ja, det blir nog inget för mig ifrån pippilotta =( Vågar inte chansa trots att det är 75%...Hittade inte heller så mycket som jag ville ha
  • xmari

Hello.

En liten uppdatering

Efter allt man läste igår bestämde jag mig för att jag ville makulera min order. Mailade igår kväll till flera av deras mailadresser men fick bara tillbaka mailen. Mailade från flera olika mail eftersom dom varnar för hotmail på sin hemsida men det hjälpte inte. Har skrivit på hemsidan, man kan gå in under en flik på sitt konto och lämna ett meddelande och det stod att det gick iväg men inget svar. Har försökt ringa, ingen som svarar och man kan inte lämna meddelande...

Ja ja, är väl bara att vänta o se. Kommer varorna så kommer dom. Men dom är INTE lätta att få tag på så betala INTE med direktbetalning! Dom verkar använda Kreditor som faktura leverantör och dom verkar vara medvetna om problemet så jag kommer bestrida fakturan rejält om något går fel.

• Pokergirl
    xmari skrev 2010-01-27 12:17:45 följande:
    Ja just ja, gäller pippilotta.se.
    Dom har inte kreditor längre, som jag förstått det så ville inte Kreditor ha med d att göra då dom fick så mkt klagomål. Numera fakturerar Pippilotta själva, jag sitter här med en obetald faktura som jag bestridit, får varken svar via mail, telefon och har försökt nå detta skitföretag ett hundratal gånger.
    * * * Cornelia 091030 * * *
Svar på tråden Halva reapriset!!!