Halva reapriset!!!
Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!
Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!
Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
Har själv aldrig haft problem med pippilotta ochgjorde en fin beställning idag. Såg oxå att de har 755 på sina presentkort, vilket innebär att allt man köper från dem med det är nedsatt med 75% sen.
Värt att chansa då de bara varit bra enligt mig..
Har dessutom fått svar snabbt på mail och förfrågningar. Köpte en gäng bodysar därifrån och en av dessa hade ett litet litet hål där ena sömnen hade släppt. Fick direkt välja om jag ville reklamera och få pengarna tillbaka eller om jag ville ha tillgodo 100 :-
Tog 100:- då bodysen var en 5 för 99krs....
Blev så sugen på stjärnöverkastet flera av er fyndat på Hemtes men fanns inget här i stan så jag fick shoppa loss i webshopen istället. Där fanns dock bara till enkelsäng men jag tänkte att man kanske kan vika det som en filt längst ned på sängen. Vad tror ni?
Vilka färger köpte ni & vad fyndade ni dessa? Någon som har bild på sin nybäddade säng?
Det verkar variera väldigt med reorna på Hemtex, är det så att vissa butiker som har bättre rean ägs av kedjan medans andra är privatägda och inte rear så mycket? Skulle i så fall vilja veta vilka som hör till dem med bra rea...
Det är borta nu Köpte mitt igår så det kanske är slut... hade dock så gärna velat ha det stora med det fanns inte...
Jag chansade och handlade på pippilotta nyss, 75 % på hela beställningen. Hoppas man har tur nu. Tog på postförskott.
hur får ni halva rean på hemtex hemsida?
Ja fick köpt mig 2bodys, 2byxor och en tjockare tröja på Lindex idag för 149kr, hade kostar 480kr om det inte vore för halva reapriset.
Ska till ett annat Lindex här i stan imorgon o kolla om dom har något annat på rean, alltid kul att hitta billiga bebiskläder.
hittade en handduk jag ville ha men 70kr i frakt va väl lite överdrivet?