• passau

Halva reapriset!!!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!

• Svar på tråden Halva reapriset!!!
  • Snorky
    Wailea skrev 2010-01-27 23:43:02 följande:
    Mm man får väl fortsätta kika men har det någonsin funnits till dubbelsäng i webshopen?
    ja, det har det... jag önskade mig det i julklapp och visade min mamma

i Marieberg Örebro fanns det massor till dubbelsäng i måndags... men det har säkert hänt saker där sen dess
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221, shoppingdagbok: snorkysshopping.bilddagboken.se
  • Snorky
    Lokatt skrev 2010-01-27 20:23:55 följande:
    hur får ni halva rean på hemtex hemsida?
    det går väl automatiskt i kassan
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221, shoppingdagbok: snorkysshopping.bilddagboken.se
  • Lindis41
    MissSindra skrev 2010-01-27 17:12:29 följande:
    Har själv aldrig haft problem med pippilotta ochgjorde en fin beställning idag. Såg oxå att de har 755 på sina presentkort, vilket innebär att allt man köper från dem med det är nedsatt med 75% sen.Värt att chansa då de bara varit bra enligt mig..Har dessutom fått svar snabbt på mail och förfrågningar. Köpte en gäng bodysar därifrån och en av dessa hade ett litet litet hål där ena sömnen hade släppt. Fick direkt välja om jag ville reklamera och få pengarna tillbaka eller om jag ville ha tillgodo 100 :-Tog 100:- då bodysen var en 5 för 99krs....
    m kan du maila de så att mailet går iväg för det går inte för mig
  • star67

ni som har handlat lite på reor var kan jag hitta en overall stl86 som ska vara lätt att gå i??

• bonsai

Måste bara säga att jag storshoppade på coopens halva priset på rea priset! Dottern fick 15 plagg för 400 kr!! Helt tokigt billigt! Sparade 1500 kr!

• Mamman till två
    star67 skrev 2010-01-28 14:26:35 följande:
    det är så konstet att vi har bara halva priset på ordpris. oj vilken söt mössa   www.hugin-mugin.se/flickklader/creamy-hat-lil...
    Ja de är så fina!
    Jag har en sån själv men den är svart/vit, jättemysig och varm!

Frågar här också - är det någon som sprungt på regnkläder på rea, strl 116 samt 86/92 (90)?
  • star67
    Mamman till två skrev 2010-01-28 15:02:02 följande:
    Ja de är så fina!Jag har en sån själv men den är svart/vit, jättemysig och varm!Frågar här också - är det någon som sprungt på regnkläder på rea, strl 116 samt 86/92 (90)?
    ja lindex har på rea för 125 kr jag behöer de också men viste inte vilken stl skulle ha tagit hoppas att något är kvar till helge.
  • star67
    Mamman till två skrev 2010-01-28 15:02:02 följande:
    Ja de är så fina!Jag har en sån själv men den är svart/vit, jättemysig och varm!Frågar här också - är det någon som sprungt på regnkläder på rea, strl 116 samt 86/92 (90)?
    jag vill köpa en men 139 kr är inte för mycket för en mössa?? vill köpa rosa
  • Mamman till två
    star67 skrev 2010-01-28 15:08:58 följande:
    ja lindex har på rea för 125 kr jag behöer de också men viste inte vilken stl skulle ha tagit hoppas att något är kvar till helge.
    Lindex är det enda jag snokat reda på med.. tyvärr har inte vår lilla lindex i stan några ytterkläder alls
Svar på tråden Halva reapriset!!!