• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Fröken positiv

Det verkar som om alla är ute och tigger godis ikväll

Nästa person in till mig blir 2600 och får en stro skål fullproppad med favvogodis!

Gnatt alla vänner!

• Fröken positiv

Dagen är grå och sinnet lika så...

Nu ska vi ta en promenad och se om det kan lätta upp stämningen lite grann.

Hoppas att alla har en trevlig söndag

• svartaskalman

Hallå hallå hallå....... HALLÅ!

• Java

hej, hej alla

Kikar in för att skrika ett extra stort grattis till Fia2

• Lehen

SU ringde idag & mitt ET blir redan imorgon....
    Vi ska vara där kl 13.30....
    Hoppas att ägget/äggen klarar upptiningen....

• Hstintan

Hej!
    Här har det varit klent med besökare i helgen... är alla lika duktiga som jag och städar bland gamla papper? Nu isorterade i olika pärmar Ibland är jag duktig!

Gick en långpromenad i regnet idag också. Såg fantastiska lärkträd och underbara buskväxter jag inte kan namnet på men som skiftar i grönt via gult till rödaste rött. VACKERT! Krattade lite mera och fick sen härlig massage av M. mmm Så den här dagen går också till historien som en BRA dag

Hoppas att ni andra haft detsamma

puss, Stintan

• Hstintan

Klart de gör Lehen! Vi är många som håller tummarna Lycka till!

• Lehen

Det finns ju 8 i frysen så visst borde det bli nåt till mig....

Tittar på Sjätte sinnet har inte sett den förut....

• Betty2

Det är en bra film Lehen, då får du se till att kolla på den i stället för att fastna framför FL. (Och nu har du loggat ut ser jag, bra! )
    Jag håller oxå tummarna för dig i morgon. Med 8 i frysen är det extremt liten sannolikhet att det inte skall bli något embryo tillbaka. Vid ett tillfälle (för oss) fick de tina 4 st innan det var 1 som klarade sig, men sämre resultat än så har jag nog aldrig hört talas om.

Stintan: Vilken härlig helg du har haft. Jag önskar att jag kunde vara lika duktig och sätta in papper i rätt pärmar, har en hel del som ligger och väntar. Men det är i alla fall en sak jag har tänkt ägna ruvartiden åt, så att den förhoppningsvis skall gå lite fortare.

Svar på tråden Dansar med vargar!