• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Java

får nu ångest av stintan, har massa papper som ligger löst. Däremot har jag krattat duktigt idag. Både under uppehåll och regn.

Lycka till i morron Lehen.

Fia: när har du testtdag?? oj, vet hur segt dessa dagar går. Man vill bara somna in och vakna upp på testdagsmorron

gnatt

• Betty2

Java: Det är 16 dagar kvar till testdag... Känns som en evighet

Gnatt allihop!

• Lehen

Har aldrig tagit reda på vilken dag man testar efter ostimulerat FET....

Eftersom man i vanliga fall kan testa på BM-dagen så borde man ju
    kunna testa på dag 12-14 eftersom det nästan är som om man gjord
    den/det själv

Så nära naturligt som möjligt....alltså....

• Amadea

God morgon!

Grattis Fia till dubbelruvning Ser framemot nyheten när du får veta att båda fastnat

Håller tummarna för Lehen i dag!! det kommer gå jättebra. När jag gjorde ostimulerat FET så sa läkaren att typ test om 2 veckor dvs inte särskillt exakt alls.
    Testade efter 13 dagar & då var det ett jättesvagt + sedan en vecka senare & då ett starkt +.

I dag ska jag in till stan & fika med Lajsa & Fia

Kram på er!

• Betty2

Lehen: När jag gjorde ostimulerat FET fick jag den vanliga ruvarlappen, dvs testa efter 18 dagar... Men eftersom det var i den egna menscykeln så kom ju ändå mensen precis när den brukar (eftersom jag misslyckades) och det var lååångt innan ruvardag 18. Så jag tycker att det egentligen stämmer som du skriver, att man borde kunna testa vid BIM, även om det inte var så kliniken sa till mig. Lycka till i dag, hoppas vi ses!

Amadea: Tack! Tyvärr verkar det ju inte som att Lajsa kan följa med (och det vet du ju redan ) men vi kanske får sällskap av Lehen och Mr CarCare i stället. Om det stämmer i tid när de är klara på kliniken.

• Fröken positiv

Hej hallå!
    Inte en människa i närheten.

Undrar hur det gått för Lehen idag?

Är själv trött som en gnu. Vill bara vara hemma och sova. Vaknade flera gånge i natt av sparkar eller sammandragningar. Varför ska det tränas på nätterna?
    Nu ska jag försöka få lite gjort innan det är dags för ett kvällsmöte

Hoppas att na andra får en trevligare kväll

• Lehen

Hej på er alla!!

Nu är jag ruvare igen....Fick tillbaka ett guldägg hoppas jag....
    Det första ägget klarade sig så nu har vi 7 st kvar i frysen....
    Det gick snabbt & lätt idag, vi var där 13.30 & åkte därifrån 14.45....

Jaha, då börjar den superlånga väntan hela 18 dagar som känns som ett halvår....

• Pandy

Lehen och Fia2:Lycka till med de små liven!

Svar på tråden Dansar med vargar!