• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Hstintan

Smart Lehen

Vår telefonsvarare slår igång efter 3 signaler så man får bråka snabbt om vem som ska svara här hemma

Nu ropar min gubbe att På spåret börjar. Riktig pensio-varning där nere Han älskar frågesport (ja, all sport) och vill alltid tävla mot mig. Vi är rätt jämna kunskapsmässigt. Ja, ja. Får väl ställa upp då. Önska mig lycka till

• Hstintan

Fler pensionärer i tråden ser jag
    Vem är bäst hemma hos er då?

• Majblomma12

Vi kompletterar varandra. Han är nog lite mer allmänbildad än jag, men jag kan mer om kultur och film och har bildminne. Vi är ett bra frågesport-team, helt enkelt.

• Hstintan

då får vi hoppas på många kulturfrågor då
    Vi ses!

• Lehen

Han ger mig luren tyvärr....

• Mr CarCare

Jag har min mobil med mig hela tiden, jag känner direkt när jag har glömt mobilen för då får jag hjärtflimmer,

• Lehen

Ja, mobilen är hans pacemaker

• Zeke sur

Enda gången jag lämna min mobil är när jag vill vara riktigt ledig!!

Annars är den på dygnet runt! Om inte batteriet tar slut för det händer ibland

• Majblomma12

Sambon fick välja: Finding Neverland eller Titanic, som går på Canal + just nu. Han valde... TITANIC! Kan man annat än älska en sån man?

Ha en trevlig kväll!

Svar på tråden Dansar med vargar!