• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Majblomma12

Ja, det där med telefonen känner jag igen. Ibland kollar vi av nummerpresen och skiter i att svara! Vaddå mitt hem är min borg?

• Hstintan

Iors Precis så är det! Du ska se mig måla tavlor. Det tar 10 månader att gruva sig och knappt två att förbereda mig mentalt, sen spruttar jag ur mig flera stycken på löpande band. För att sedan gruva mig igen i några månader. Tur att jag inte funkar likadant på jobbet... Då hade jag nog fått en spark i baken men ut genom dörren istället

• Hstintan

Man kanske skulle skaffa sig en nummerpresentatör.

• Majblomma12

Jag var ju tyvärr så, litegrann, då jag jobbade kulturellt. Fast på något vis höll jag alltid deadline. Men gud vilken ångets dagen/dagrana innan, då jag försökte och inget ville fram. Och så plöstsligt, mitt i den svartaste ångesten, PANG - och så flödade orden. Snacka om flow!

Rent allmänt är det så att inom allt kulturarbete sätter man deadline nära två veckor innan det MÅSTE vara inlämnat, just för att man vet om de här spärrarna. Ändå drar folk ständigt över med både två och tre veckor.

• Zeke sur

Ja varför måste man göra allt sista minuten och lämna in lite försent?!

Varenda inlämning på högskolan satt vi halva natten innan deadline istället för att börja några dagar tidigare?!?!

Strax dax för TV soffan!
    Ha en skön kväll!!!

• Lehen

Jag har just slagit över till 38, voine, voine

• Majblomma12

Ja, Zeke. Det var ju en klassiker. Satt och skrev Summary på D-uppsatsen natten innan inlämning. Herregud...

• Lehen

Jag svarar bara i telefonen om jag har lust att prata annars låter jag det ringa....
    Min gubbe klarar inte av att låta det ringa så då får han svara

• Majblomma12

Lehen, vad gör han om det är till dig, då?

• Majblomma12

Nu börjar På spåret!

Svar på tråden Dansar med vargar!