• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Majblomma12

Nej jag tänker inte kalla tilla vdelningsmöte och hålla redovisning med hjälp av bildspel och overheads.

Nu ropar gubben att jag ska komma och lägga mig, och han har rätt, jag ska upp om sex timmar. KRAM och gonatt, gumman.

• Java

Gnatt älsklingen och krama om J. Vagga Druvan en extra gång från tant java PUSS

• pricken74

Goddagens!!först in här idag.Men det lär ju bli ensamt för ni verkar ju vara ett gäng nattugglor

ior;skönt att se att druvan & du mår bra

• Amadea

God morgon!

Jag är helt lost här inne nu
    Fattade först i dag att det fanns flera trådar. Men men nu är jag har & surrar.
    Har varit på resande fot i 2 dagar. Igen ro ingen rast.
    Längtar så till den 25 nov när jag vår vara hemma & slappa.
    Då ska jag börja ta det lugnt.

I morgon är det fredag då får jag åka hem igen

Kram A

• Jenny T

God morgon på er.
    I dag tänkte jag bara jobba halvdag för att sen åka hem och gå ut i skogen med lilla mammsen för att se om vi hittar någon svamp. Ska man tro metrologerna så är idag kanske sista fina höstdagen.

// Jenny

• Amadea

Slappis Jenny
    Strunta i jobbet så där........det skulle jag oxå gärna göra

• Jenny T

Ja, jag har ledsnat på och jobba vill bara hem och slappa, ingen arbetslust alls faktist. Har lite sparade semesterdagar som jag kvittar mot den minustid som blir tills jag går hem på mammaledighet. Bara två veckor kvar till dess!

• Fröken positiv

God morgon!
    Stoppar bara in näsan för att kolla läget.
    MÅSTE sitta och jobba lite framför datorn innan jag åker till jobbet och så halkar jag in här och då är det ju kört
    Hoppas att allt är bra med er!

Svar på tråden Dansar med vargar!