• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Java

pricken: samma här! vaken och jollrar vid 4!!! ses vi på fl framöver eller?

Nej det var länge sedan han sov någon längre stund på dan. han brukar somna vid 21 och sova till ca 4, det är hans långa sömn. men det är ju inte många sovtimmar för mig. jag kan verkligen inte somna vid 22. men jam måste komma isäng tidigare än vad jag gör!

tror mjölken räcker då jag ger honom gröt, och det får han varje kväll nu. så jag hoppas att den inte minskar mer!

• Majblomma12

Jo, jag såg det. Fy vilken åsna man är.
    Lägger mig på soffan ett tag, raringar.

• pricken74

Java; japp 04.00 framöver..tror våra gossar snackade ihop sig nere i gbg att dem skulle väcka mammorna. jaha albin sitter i bärselen nu och håller på att somna..hmm ingen bra tid att somna på!!
    Idag har min mamma varit här och hjälpt mig att sätta upp tavlor, möblerat om lite..och grejjat inför dopet.

iors..jobbar du imorrn??

• Java

prick: det var nog det som dom snackade om på sängen!

nej nu skriiiiker han igen, måste rycka ut.

• pricken74

Ior: puss och gnatt

Java; spring du hej hej! albin har somnat nu ska lägga ner honom och sen fixa käk.

på er alla

• Zeke sur

Var är reklamations lappen???

Inte störa den varg som sover!!

• Java

zeke: får man inte störa dig längre

• Lehen

Visst är det underbart att vara småbarnsmamma

• Zeke sur

Jo du får Java!!!
    Men det är ju något helt annat!!

Ring eller hojta när du vill