• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Java

hej!
    ior: men lilla du vad jobbigt med illamåendet har hört att man kan ta åksjuketabletter mot illamåendet. De skall tydligen vara bra.

Min dag har fortsatt i den utmattande stilen. Hugo har skrikigt mer eller mindra hela dan I förmiddags i säkert 1 timme!!! inget hjälpte, inte ens tutten. Oj så slitsamt det är!

• Majblomma12

Skräm inte upp mig nu...
    Näe, sorry måste lägga mig ner, orkar inte skriva.

• Java

ior: skrämma upp??? fattar inte vad du menar. jag menar allvar. Åksjuketabletter skall vara jättebra mot illamåendet!

....aha, du menar kanske min dag och natt.... jo detta har du framför dig vännen! och några sådana på rad, så är man ett vrak!! men ett lyckligt vrak

• Majblomma12

Men betänka att tant Ior sov som en gris trots att Hugo och Albin luftade lungorna i Göteborg. Kanske får pappa Ior kliva upp i stället, och placera Druvan vid snarkande åsnas bröst?

• pricken74

Ior: kommer mer av "ickesovaskrämsel" Albin somnar runt 20:30 på kvällen..jag brukar gå och lägga mig vid 22 om jag inte redan somnat i soffan..vilket hänt varje kväll nu. sen vaknar han vid 23 och äter somnar direkt,,men vaknar igen vid 02.00 äter och somnar och vaknar igen vid 04.00 äter och förhoppningsvis somnar igen..men det har han inte gjort två mornar irad utan har då legat vaken 1 timme och skrattat, pratat(joller) grinat lite och sen börjat om från början för att till slut somna,,men vaknar igen vid 06-07 och är sen uppe några timmar.
    så den där sammanhängande sömnen var det länge sen man fick..men det funkar på nått märkligt sett..men nå nattugglande på fl orkar jag inte. .jag är en zombieprick vid 20 på kvällen inte så social med andra ord.
    Men man får så mycket kärlek av detta lilla liv så lite sömnbrist får ta

Java; sover hugo några längre stunder på dagarna?Hur är det med mjölken i dina bröst?

• Java
    ja pappa ior får det hett! du kan ju alltid låtsas sova även om du vaknar
  • pricken74

glömde ju GRATTIS Emm!!

• Majblomma12

Han är EXTREMT lättväckt!

• Majblomma12

Va? Vaddå??? Har Emm fått? Hur illa mår jag som inte ens orkar läsa tillbaka???

Svar på tråden Dansar med vargar!