• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Java

godförmiddag
    har hadt en djävulsk natt igen!....hugo vaknar strax innan 4 och är pigg!!! sedan dess har jag i stort set varit vaken till och rån. Gääääsp!

• Pandy

jag är oxå trött... de vägrar somna på kvällen.. de somnar jämt typ halv tolv och då har de gallskrikit hela kvällen pga koliken så man inte har hunnit någonting..inte ens duschat..duschade 7 i morse....

• Pinja

Tjingeling!!

Nu har jag den stora äran att meddela att Emm73 fick en dotter i tisdags kl.20.58 (hennes och min tid ) med de strategiska måtten 3900g och 52cm Alla mår bra!

Ville inte meddela innan jag kollat med henne då det inte var tal om det innan...

kram!

• Pinja

Det är väl inte läge att skriva att M de senaste två nätterna sovit från 23.30 till 8.15...? Men sånt kan ju alltid ändra... man får njuta så länge det varar!

• Pandy

pinja:mina pojkar har oxå sina ljusa stunder

• Java

pinja: vad kul!!! hälsa Emm så mkt!

skönt att sova! just nu är jag mkt avundsjuk!! oj, oj så skönt det låter

• Majblomma12

Åhhh... jag mår grymt illa idag. Här blir jag inte långvarig... urk!

• Lehen

Var till vårdcentralen med lilla E idag, hon hade en för hög sänka (crp-värde)
    Dom hittade inget fel men hon fick ändå pencillin...

För övrigt väntar jag på mensen för att i denna cykel göra ett FET...

Grattis emm73 till lilla tjejen...

Iors: skönt att du & druvan mår prima

Java: stackars dig sådana nätter & dagar efter är hemska.

Jag hade det så med min lillE i 1 år, hon vaknade & gallskrek 6-8 gånger per natt...
    Det visade sig så småningom ha en orsak, men det var extremt jobbigt så länge det varade...

Pandy: Kolig är ingen rolig historiam det har jag tyvärr oxå erfarenhet av...
    Man känner sig så hjälplös & kan inget annat göra än att hålla nära & försöka trösta...

Pinja: Hoppas att du & din guldklimp mår superbra...

Jenny T: skönt att du snart ska få vara hemma...

FP: Lilla vargfamiljen har det bra hoppas jag

Amadea: se ya soon

• Lehen

Men oj då ior, det låter jobbigt...Ta en skorpa & en kopp te...

Fast det är BRA att du mår grymt illa då vet man att allt är som det ska

Jag tog postafentabletter när jag mådde illa, det funkade kanon för mig...

Svar på tråden Dansar med vargar!