• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Zeke sur

Hej systra mi!!
    Lite bättre nu?

• Majblomma12

MYCKET bättre! Gick och vilade lite. Nu ska jag laga mat, för nu är jag HUNGRIG! Kommer snart.

• Lehen

Kikar på du blir vad du äter i trean...

Ganska intressant...

• Fröken positiv

Släng dig i brunnen! Lysande! Älskar stand-up. Såg en fet tjej på ett stand up maraton som var brilliant. Som en tidig Babben. Synd att detg har blivit omodernt

Hur mår lille Hugos mamma?

• Java

Hugos mamma är ganska slut idag!....men jag hoppas på en bättre natt i natt än vad gårdagen var!....hmmm skall mycket till för att det skall bli sämre.

Släng dig i brunnen....näe, gud så tönigt det är! Gillar däremot Babben. Hon är asa cool. Lennie nopp, inte min smak! tacka vet jag Johan Rheborg, han vet vad humor är. Och för att inte tala om Micke Tornving

• Majblomma12

Johan Rheborg är suverän. Lennie regerade i början av nittiotalet, Killinggänget tog över runt 95...

• Fröken positiv

Såg en monolog med Johan Rhenberg. Trodde att det skulle bli långtråkigt men det var oootroligt bra.
    Tycker om torr sarkasm. Är man riktigt frisk då eller?

• Zeke sur

Men hallå!!!

När det gäller svensk humor finns bara Robert!!!
    Han håller platserna 1-3 sedan kna ni börja räkan upp reste

Efter regn kommer solsken! Det är fint sagt tycker jag!!

• Java

men jag gillar inte alla i killinggänget! tex så får jag eksem av Scyffert. Hurr!! och just Torving ingår ju inte där. Sedan kan jag tycka att filmerna som killinggänget gör är lite sissådär, förutom Torsken.

Svar på tråden Dansar med vargar!