• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Java

Robert har jag tröttnat på, han kräks ju ara....och spelar full och snorar. Lite som Helena Bergström - hon kan bara gråta.

• Majblomma12

Torving är bra, absolut! Sen gillar jag Fredrik-nånting, han som drev så hårt med Robinson-Emma. Snacka om ironi och pokerface. Precis på pricken min elaka humor!

• Zeke sur

Men Java då!! nu kastar du grus i min håla!!

HElena har ju några riktigt dräpande kommentarer i Jägarna till exempel! och inte mycket gråt där?!

• Java

zeke: men jag tycker robert är bra....men lessnat lite! helena samma så.

Ior: tänker du på fredrik lindström älskar honom!!! har ni hört ha i "på minuten"? vilken kille!!!

• Fröken positiv

Java: Glöm inte att Helena kan visa brösten också Annars håller jag med ang. Killinggänget. Har inte riktigt fattat den sortens humor.

Nu ska jag hoppa ner i bingen. Kurs hela dagen imorgon. Vill ju se pigg och fräsch ut då Håll inte zeke uppe för länge. Han har försovit sig flera gånger den här veckan.

mina prinsessor

• Java

FP: just ja, glömde nämna pattsen!

• Zeke sur

Ja se där ännu fler "kvaliteer" som hon har

• Java
    då har jag mycket, mycket STÖRRE kvaliteér än helena
  • Majblomma12

Vojne... Nej, jag menar inte Fredrik L, men han är ju underbar han också (han sprang in i mig på mässan, och tog tag i min arm och sa oj då, du var så liten att jag inte såg dig! Vaddå charmig! Han är ju superlång själv! ) ... vänta, ska googla!

Svar på tråden Dansar med vargar!