• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Pinja

Jasså här diskuteras humor - det gillar jag! Älskar(de...?) Killinggänget!!! OCH Släng dig i brunnen! Och Lorry-gänget, de är tyvärr helt oslagbara!!!

Stockholm Live kan vara lite kul... och Hey Baberiba har tagit sig - tyckte det var urtrist när de börja, men hon... krullhuvudet (minns inte namn...) är ju suverän som Tarras-Wahlberg!

Är så glad, så glad! Vi fick en räkning av elgubben som fixat vårt badrum på 400e. Alltså, det var inte det jag blev glad för - jag har inte flippat totalt... än... trots att jag 'moonade' grannen igår... skulle förevisa hur lösa mina (nyinköpta) byxor är för min mamma och så rev jag ner dem innan jag tänkte på att jag stod mitt framför fönstret... som är ca 5m från grannens vardagsrumsfönster... och det var mörkt ute... och väldigt ljust inne...

• Pinja

Iors; har du fått krocka med Fredrik L?! *avis*

Just det ja... yrade in mig i min moon-historia att jag glömde berätta varför jag blev så glad! Min gubbe tog nämligen hem 420e på tipset idag så där hade vi elgubben betald!!!

• Zeke sur

Mera monande grannar!!!
    Fast...kanske inte våra?!?!
  • Majblomma12

Hej Pinja!
    Hälsa Emm från oss!

Jag kom på vad mer som är skitkul: Hipp, hipp! "Jobba, jobba, joooobba!"

• Zeke sur

Grattis!!!
    Inte var dag man vinner en elgubbe på tipset!

• Java

ja, krullisen i hej baberiba är kul! men killarna är så jobbiga och töntiga. inte är dom vidare duktiga heller! fattar inte att de fått så stort utrymme i tv nu!

Moona ...får mig att tänka på pricken hennes syrras man moonade till dom när dom skulle åka hem

• Zeke sur

Men Java Jag trodde inte att storleken hade betydelse

Kvalitet framför kvantitet och får man båda är det bonus!!

• Pinja

Zeke; näe, som tur är behöver vi inte få själva gubben, bara hans tjänster...

• Pinja

Ska Zeke säga med den där bilden... kvalitet framom kvantitet... men, men det är ju inte storleken som räknas utan centimeter per sekund!

Svar på tråden Dansar med vargar!