• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Java

Java stämpar ut. Ha en bra dag alla. Måste hinna med det som står på dagens schema.

puss kram alla

• Majblomma12

Nä, du och jag är kvar, som vanligt, Amadea.

• Amadea

Så där ja nu har du din sjukskrivning & kan kurera din förkylning
    Blev det något shoppat förresten?
  • Majblomma12

Nej, jag somnade av på soffan en stund. Ska försöka orka mig ut i morgon i stället.

• Amadea

Det var nog bättre att sova än att shoppa.
    Jag ska försöka hinna köpa något i dag.
    Ska gå någon timme tidigare fr. jobbet innan frissan & shoppa.
    Vill inte trängas på stan på helgen

Vad kan jag köpa till min morbror för 50-100kr bara så där??
    Han har fått vin förr, ljus ....Mina småkusiner får presenter men jag brukar köpa något till honom ändå när vi ska fira jul ihop.

• Majblomma12

Någon lite finare chokladkonfekt? i min stad finns det ställen där man kan köpa handgjorda pranliner, supersmarriga. Dyrt men exklusivt.

• Amadea

Jo vi har oxå en affär... Kanske ska kolla där då
    Vill inte springa runt i cirklar på stan & fundera en massa utan bara ner & fixa inköpen.

• Majblomma12

Ja, det är ju så man ska göra. Ta beslut hemma och sen bara avverka inköpen.

• Amadea

Annars brukar jag tycka om att gå på stan & fundera men nu är det bara för jobbigt.

Så du är sjukskriven fram till & med onsdag den 21:a eller?
    Måste du jobba i jul/nyår eller får du ledigt då?
    Jag jobbar sista dagen den 22:a & är ledig t.o.m. 4 jan.

Svar på tråden Dansar med vargar!