• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • svartaskalman

Hej på er!

Amadea: Jobbar du nu igen?
    Håller med dig om att tide går fort då man är ledig. Klockan är ju redan 13.30????

FP: Nå hur stod det till med den lilla? Å med er oxå?

Undrar om man ska ta sig en semla???

• Amadea

Jag är helt galen i fikabröd & godis just nu!
    Sitter på jobbet & suktar efter något sött men har inget.

Ska nog ta & sluta lite tidigare i dag
    Ingen ideé att jobba i hjäl sig

Är du frisk & ledig nu SS??

• Fröken positiv

Hej SS!
    Vi mår bra båda två, tackar som frågar. Jag var lite gnällig i morse men det gick över när jag varit på UL och fått reda på att allt är bra!
    Huvudet ligger neråt men är inte fixerat.
    BM var tyvärr jättestressad så vi var nog inte inne i undersökningsrummet mer än 5 min. Känns lite snöpligt men men...

Klart att du ska ta en semla! Jag har varit och köpt 3 st och snart ska jag åka till en kompis och ställa till med semelkalas för henne och hennes ungar. Gissa om jag kommer att bli poppis
    Hur är det annars? Har det lugnat sig på jobbet eller är det fortfarande rearush?

Amadea: Ja, det är mycket man måste tänka på nu när det är tillökning i antågande. Jag kom på mig själv när jag skulle boka nästa klipptid. Bokade först en men kom sedan på att det måste ju vara en emtid annars kan jag inte få barnvakt. Barnvakt! Sådant måste man tänka på nu eller snart

Kärt bekymmer!

• Amadea

GE HIT EN SEMLA ANNARS

Få åka hem snart & gräva ner mig i godisskålen

• Amadea

Har inte tid hos BM förrän kl 17:30 i kväll.
    Ska nog åka hem & sova ett par timmar innan

Mmmmmmmmmmm nu har min älskade halsbränna kommit i dag igen.
    När ska magen sjunka & halsbränna sticka till skogs??

• Fröken positiv

Amadea: Här kommer lite mandelmassagrädde till dig genom cyberspacen. Det lindrar nog din halsbränna.
    Det är jätteviktigt att vila mycket. Fråga mig! Jag har aldrig legat så mycket på rygg som under graviditeten, och då skall man betänka att jag är av naturen lat!
    Vila dig i form det är mitt motto.
    Vi måste ju tänka på att kroppen förbereder sig för sig största kraftansträngning hittills.
    Nu är det lunch. Pasta med kassler i ostsås. *slickar mig om munnen*

• Zeke sur

Ja en älgstek med god sås och lite pomdusches vore väl inte fel?!?

• Grisen81

åhh semlor!!Det var inte igår..och speciellt inte nu när man är en VV... jag har gått ner 3,5 kg på 4 veckor!! Ändå har det varit jul och nyår

• Zeke sur

Det var en rejäl minskning grisen!!!
    Är det första raset eller har du hållit på ett tag?

Svar på tråden Dansar med vargar!