• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Jenny T

god morgon på er. Ja jisses vad kallt det var i morse, men det var ett fint månsken igår när herr måne var på fyllan.

• pricken74

Jenny; ja verkligen fint med månens sken..undrade faktiskt när jag gick och vaggade albin igår vid 22 tiden..om det var nån som tänt en lampa ute.. månens sken var starkt...

• Amadea

Hm jag tyckte att det kändes himla ljus i går kväll..........

• Java

prickis: vi fumlar oss fram till dig! No probs (?) Inte behöver du ut och hämta oss!!

Vi båda har mål i mun, så det är väl bara att fråga annars! (om det finns några att fråga läng vägen ). Nej jag SKOJAR bara prickis!!!! är så avundsjuk på hur ni bor! Fantastiskt hus med sjötomt!!!!! (vill också ha det!!!!)
    I LOVE YOU

• Java

Vill bara önksa 3M, Amadea och Lehen en kanon trevlig date idag!! Krama och hälsa alla så gott!!

• pricken74

*asg* finns nog inte så många att fråga inte den sista biten iallafall..möjligtvis en älg eller kanske ett vildsvin
    Det går jättebra...jag står väl vid vägkanten och håller utkik efter en bil i snigelfart desperat letades efter en handelsträdgård
    Med en förvirrad gravid åsna..och en ståtlig pava
    Och givetvis en liten herre sugandes på sin lilla hand..

Önskar oxå dem 3m Amadea och lehen en underbar date..

• Hstintan

Hm. Här var det öde Men alla krakar är ju på träffar Så man kanske får en liten rapport senare.

Idag slutade jag en timme tidigare och gick efter Norr Mälarstrands vackra solsida och bara njöt ända bort till Thorildsplan. Tänk vad lite sol kan göra en glad

Och nu ska jag få mat. Tyckte det såg ut som en korvgryta. Det blir gott

kramkram

• PuhTiger

Kikar förbi och önskar trevlig afton.
    Kram PT

Svar på tråden Dansar med vargar!