mia1980 skrev 2012-02-04 10:59:22 följande:
Ska berätta att vi var på UL för några dagar sedan och då syntes inga förbättringar utan istället kanske en anings försämringar. Hennes urinledare var iaf enligt måtten större än hennes urinblåsa nu. Så nu börjar både jag och sambon bli oroliga för den lilla damen...
Nu väntar vi på att läkaren ska meddela det som kommit fram genom UL och Scint så vi får veta vad som kommer att hända.
Det låter jobbigt... hoppas att det löser sig! Håller med om att det var mycket vänta, vänta... vi väntade i månader, ja ett år höll vi på att vänta mest hela tiden, kändes det som... fast det hände ju en del ändå... Mucg, DMSA, några stycken UL, genombrottsinfektioner, behandling, deflux, ny Mucg... händelserikt år... även om dt var mycket vänta, vänta så blev det ju bra till slut för oss. Jag tyckte det hjälpte mycket att hänga här, och att vara påläst...
Hej Lisen1 och välkommen till tråden!
Så skönt, mi0709, att det har gått så bra! Ja, ständig oro och många sjukhusbesök... verkligen.
Sorry för min tystnad... Har varit borta ett tag, mycket på jobbet och galna monsterförkylningar. Men här verkar ju läget vara under kontroll, vilken tur att det finns så många med så mycket erfarenhet :)
@kattis, hoppas att det löser sig med mag-3. måste vara härligt att han mår så bra, jag minns att jag läst en del av dina inlägg och din blogg och att jag tyckte det var helt hemskt vad ni fick gå igenom. så skönt att det är över! kan tänka mig att det är skönt att veta att de kollar upp henne ordentligt! o grattis! :)
Bra initiativ! Har gått med där :)