Tessie2022 skrev 2010-12-18 13:28:53 följande:
Hej i tråden!
Platsar nog inte här då min dotter är för "frisk"..
Likadant så har hon vid alla urinprov blod i urinen men hon har bara haft 3 urinvägsinfektionen sen hon föddes så hon
Detta sammanfaller ju med att hon kommit in i trots åldern och jag måste säga att detta är det sättet hon trotsar mest - hon vill verkligen inte kissa.. Kan inte och så hoppar hon ned.. Kvittar om jag sitter och läser eller lovar henne något gott mm om hon kissar.. Ska ta kontakt med läkaren igen då det som samt blivit sämre av att vi har försökt påverka henne.. Vi har fått tips och ideer från läkaren och någon "kiss-speicalist" men som sagt det funkar inte alls..
Som sagt lycka till för alla er som hänger här! Hoppas era barn blir friska eller får en operation som gör de friska!!!
Hej!
För min del får du gärna vara här. Jag är helt ny, men kan inte tänka mig att det skulle vara några restriktioner, och att hon skulle vara "för frisk" för dig att vara här... du har väl tankar och frågor likaväl som alla andra, samt idéer och kunskap som du kan bidra med till andra.
Oj, blod i urinen verkar läskigt...
Jag minns inte så mycket av min sjukdom när jag var liten, men jag minns att jag inte ville kissa. Förmodligen gjorde det ont att kissa, så jag vägrade. Det jag minns är att mamma och min syster försökte att förmå mig att kissa, men att det inte hjälpte. De testade nog både det ena och det andra.
Ha det gott!