Mackenzie skrev 2010-11-17 21:30:53 följande:
I morgon bär det av till en lång undersökning av Lillans blåsa. Hoppas allt ser bra ut!
Ang. profylaxkur och tänder, tyckte jag läste att det skadar tänderna? Är det så? Vår tandläkare hade inte hört om det iaf...
Jag har heller aldrig hört talas om detta. Men det är klart, antibiotika kan ju slå ut nyttiga bakterier i tarmarna så det låter ju inte ologskt att de kan slå ut nyttiga bakterier i munnen. Man jag har som sagt aldrig hört talas om det.
Lycka till med undersökningen!
Shea -. hoppas du får klara besked av läkare nu!
Vi väntar och väntar på operationstd. Har nu fått veta att vi inte har fått tid på denna sidan året. Suck. Innebär att Milo kommer börja förskolan först. Innebär att vi får ta extra ledigt (kan man väl leva med, men det passar illa eftersom jag eventuellt ska börja nytt jobb), men framför allt innebär det att det finns stor risk för att operationen blir inställd och framflyttad. Alla vet ju hur mycket virus som springer runt på förskolan och opererar gör det ju bara om barnet är fullt friskt.
Det hade helt enkelt passat så mycket bättre om det blev av på denna sidan nyår.
Men vi har fösta tjing vid återbud, så det är bara att hoppas att någon annans barn får en förkylning... Eller ja... äsch, ni fattar!