• Anonym (?)

hur ofta gör ni det?

verkligheten brukar alltid se annorlunda ut, folk kan skryta och överdriva. Men hur ofta har ni egentligen sex? och framförallt är ni nöjda med det? är det normalt att ha sex en gång i månaden??? det har vi, jag hade önskat två ggr i veckan, men det är vi inte två om tyvärr....

• Svar på tråden hur ofta gör ni det?
  • papeter

Sedan vi fick barn för fem år sedan så ligger vi kanske två gånger i månaden. Detta är dock en förbättring emot tidigare då barnen var mindre och det kunde gå månader mellan tillfällena.

• Krille89
    Anonym (Fantastiskt) skrev 2023-04-04 06:46:19 följande:
    Jag hoppas inte det är så att du är född -89 och redan gett upp om lusten till sex. Om så är fallet finns det nog annat än din fru som kan få det att tända till. Nöj dig inte i en nästintill sexlös relation, sex kan vara fantastiskt! 😏
    Hej.
    Jag har absolut inte gett upp hoppet om någonting sexuellt :).
    Vi alla tänder ju på olika saker och "typer av sex" och det jag blir som allra mest upphetsad av och nöjd av är att få ge min fru oralsex, i synnerhet efter att hon varit med en annan man och ännu mer om han kommit i henne så jag lever absolut inte i en nästintill sexlös relation utan det är bara så att min och min frus sex inte innehåller penetration som det ofta är i en genuin hotwife/cuckold relation. :)
  • Mimosa86

Just nu 2 ggr i veckan då jag är inne i en tuff jobbperiod och jobbar på kvällen efter att barnen somnat.

Skulle gör a ha sex varannan dag. Får se om vi kan få till det bör det lugnar ner sig

• Omega72

Varit tillsammans i 25+ är 20+ som gifta...
    Hon har aldrig varit den drivande så det har legat på mej om det skall bli något.
    Trots det så har vi snittat på en gång i veckan fram till något halvår sedan då det sjönk till en gång varannan/var tredje vecka. Sexet i sig är inte så himla spännande då jag känner att min fru inte är så intresserad eller engagerad utan gör det för at man ska göra så i ett äktenskap...

• Anonym (För ofta)

2 ggr i veckan kanske, hade gärna haft mer sällan men han är jättekåt av sig och ska alltid dra ut på sexet. Jag har kunnat få orgasm och kunnat vara kåt tidigare vid sex men nu var det längesen jag fick orgasm och ens var kåt vid sex. Antar det blir så när man närmar sig 40 och klimakteriet

• Anonym (Fantastiskt)
    Krille89 skrev 2023-04-04 07:59:02 följande:
    Hej.
    Jag har absolut inte gett upp hoppet om någonting sexuellt :).
    Vi alla tänder ju på olika saker och "typer av sex" och det jag blir som allra mest upphetsad av och nöjd av är att få ge min fru oralsex, i synnerhet efter att hon varit med en annan man och ännu mer om han kommit i henne så jag lever absolut inte i en nästintill sexlös relation utan det är bara så att min och min frus sex inte innehåller penetration som det ofta är i en genuin hotwife/cuckold relation. :)
    Oralsex är absolut en typ av sex, det var när du skrev att ni hade sex ca en gång varannan månad och att upplägget är att din fru får sex på annat håll övrig tid som jag kände att du säkert skulle uppskatta mer - bara det att du inte hittat rätt - om du förstår hur jag menar. Härligt att ni hittat något ni båda gillar och som funkar för er. Jag ber om ursäkt om min kommentar uppfattades som något otrevlig, jag vill bara inte att du ska gå miste om fantastiskt sex! 😘
  • Krille89
    Anonym (Fantastiskt) skrev 2023-04-04 08:23:24 följande:
    Oralsex är absolut en typ av sex, det var när du skrev att ni hade sex ca en gång varannan månad och att upplägget är att din fru får sex på annat håll övrig tid som jag kände att du säkert skulle uppskatta mer - bara det att du inte hittat rätt - om du förstår hur jag menar. Härligt att ni hittat något ni båda gillar och som funkar för er. Jag ber om ursäkt om min kommentar uppfattades som något otrevlig, jag vill bara inte att du ska gå miste om fantastiskt sex! 😘
    En gång varannan månad är rätt generöst räknat ;).
    Det är absolut ingen fara du är inte den första som regerar på hur vårat sexliv ser ut. :)
  • Anonym (Fantastiskt)
    Krille89 skrev 2023-04-04 08:36:52 följande:
    En gång varannan månad är rätt generöst räknat ;).
    Det är absolut ingen fara du är inte den första som regerar på hur vårat sexliv ser ut. :)
    Nej men detta gör mig så ledsen, en gång varannan månad är generöst räknat? 😭 Som en riktig sexfantast gör det ont i mitt lilla hjärta. Att ligga typ 4 gånger i veckan som jag är kanske i överkant, men det finns ju inget bättre än fysisk njutning. Absolut att jag kan njuta av tanken på något, men att få utlopp för det fysiskt finns det nog inget som toppar. Jag blir så vansinnigt nyfiken på dig som person, och hur mycket du testat. Jag har nämligen aldrig varit med om någon som inte går igång på någon form av penetrationssex. 
  • Anonym (Pensionären)

Båda pensionärer. Båda har passerat 70. Knullar en gång i veckan vilket  vi tycker är lagom. Behöver ett blått piller och glidmedel sen är det bara att köra på. Båda får orgasm

• Krille89
    Anonym (Fantastiskt) skrev 2023-04-04 08:54:02 följande:
    Nej men detta gör mig så ledsen, en gång varannan månad är generöst räknat? 😭 Som en riktig sexfantast gör det ont i mitt lilla hjärta. Att ligga typ 4 gånger i veckan som jag är kanske i överkant, men det finns ju inget bättre än fysisk njutning. Absolut att jag kan njuta av tanken på något, men att få utlopp för det fysiskt finns det nog inget som toppar. Jag blir så vansinnigt nyfiken på dig som person, och hur mycket du testat. Jag har nämligen aldrig varit med om någon som inte går igång på någon form av penetrationssex. 
    Du behöver inte blir ledsen eller få ont i hjärtat :) :).
    Att jag och min fru har ett för dom allra flesta speciellt sexliv är vi väl medvetna om men jag älskar att ge henne oralsex efter att hon varit med andra män och hon älskar att ha sex med/visa upp sig för äldre män så vi har haft turen att hitta en partner som uppmuntrar och möjliggör våra respektive "intressen", ingen av oss har någonsin gjort något vi inte vill, sen har vi ju prövat en massa saker under våran relation innan vi hittat dit vi är idag.
Svar på tråden hur ofta gör ni det?