• Anonym (?)

hur ofta gör ni det?

verkligheten brukar alltid se annorlunda ut, folk kan skryta och överdriva. Men hur ofta har ni egentligen sex? och framförallt är ni nöjda med det? är det normalt att ha sex en gång i månaden??? det har vi, jag hade önskat två ggr i veckan, men det är vi inte två om tyvärr....

• Svar på tråden hur ofta gör ni det?
  • Anonym (Kåtbocken..)

Det har minskat med åldern,tror vi snittar 4 ggr/ vecka
    Hon har gått ner i arbtid och vi har med ledig tid ihop.Hennes behov är höga och det eggar mig när hon tar initiativ.  

• Anonym (Vi gör det)

Vi är ett gammalt par som varit ihop över 50 år och vi har sex ca 10 ggr per månad. Uppskattnings vis får hon orgasm 8 av 10 ggr och han också 8 av 10 ggr. Men det händer att hon kommer men inte han och tvärt om. 
    Vi är tacksamma att ha kvar detta glädjeämne. Vi har båda varit kåta av oss och är fortfarande. Men vi bestämmer oss i kväll får vi knulla och brukar vi få till det.

Ett tips prata inte för mycket och analysera inte bara gör det. När ni har varit med någon annan håll det för dig själv.

Hon 68-71 Han 71-74

• Anonym (Unga)

Vi båda är i 20 års åldern och vi har sex varann dag  

• Anonym (Lo)

Får 1 till 2 gånger i månaden. Skulle vilja ha mer i månaden. Frun är inte samma bana. 

• Anonym (Xy)

Psr, tre gånger om året kanske. Vi hittade aldrig tillbaka med något samliv efter det att barnen hade flyttat ut. Sen kom klimakteriet och då tappade hon intresset så gott som helt. Jag hade mer än gärna haft sex varje dag men jag har gett upp nu.

• Kaede

Varannan dag i snitt skulle jag uppskatta. Beror lite på mensen, vabbandet och arbetsnivån på våra jobb. Ena veckan kan det bli bara  två gånger för att nästa  vecka bli sex eller sju gånger för att veckan därpå vara tre och ytterligare en vecka senare 4 gånger. året runt. Räknade en gång och då hade vi sex 18 gånger den månaden. Det upplevde jag inte som en extrem månad egentligen (finns nog månader som toppar det) men ändå lite mer än vanligt. Vi har väldigt passionerat bra och varierat sex.  Det är också något vi uttalat prioriterar i relationen båda två. Vi kan dessutom prata om vårt sexliv och allt som rör det vilket varit ett stort plus de gånger vi inte synkar i lust och behov. 

• Dekadensen

Vart tillsammans 10 år. Skulle säga att snittet ligger på 3 gånger i veckan numera. Mycket nöjd med både frekvens och kvalitet.

• Anonym (Fantastiskt)
    Krille89 skrev 2023-03-13 14:57:34 följande:

Jag och min fru har sex kanske 1 gång varannan månad på sin höjd, vi är båda överens sedan länge om att hon får sin sexuella njutning på annat håll och jag får min njutning av att hon får det på annat håll så alla är nöjda och glada.

Jag hoppas inte det är så att du är född -89 och redan gett upp om lusten till sex. Om så är fallet finns det nog annat än din fru som kan få det att tända till. Nöj dig inte i en nästintill sexlös relation, sex kan vara fantastiskt! 😏
  • Anonym (Älskar sex)
    Anonym (?) skrev 2010-01-13 23:02:52 följande:
    hur ofta gör ni det?

verkligheten brukar alltid se annorlunda ut, folk kan skryta och överdriva. Men hur ofta har ni egentligen sex? och framförallt är ni nöjda med det? är det normalt att ha sex en gång i månaden??? det har vi, jag hade önskat två ggr i veckan, men det är vi inte två om tyvärr....

Jag är i en ganska ny relation,vi blev tillsammans för snart fyra månader sedan. Tyvärr har vi ett litet avstånd mellan oss och även barn men vi ses alltid i alla fall en dag på helgen med övernattning pch då blir det sex minst en gång, ibland två. Jag skulle självklart vilja ha mer sex men just nu är detta vad vi kan få och eftersom jag verkligen vill bygga en framtid med honom är jag nöjd.
Svar på tråden hur ofta gör ni det?